اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

هرمزگان به قطب اول ورزش کارگری کشور تبدیل می‌شود

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: به دنبال این هستیم که با فراهم کردن زیر ساخت ها و امکانات، هرمزگان را به قطب اول ورزش کارگری کشور تبدیل کنیم.

هرمزگان به قطب اول ورزش کارگری کشور تبدیل می‌شود

هادی ابراهیمی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در بندرعباس، ضمن خیر مقدم به ورزشکاران، سرپرستان، مربیان و مسوولین فدراسیون به استان هرمزگان اظهار داشت: این اولین دوره مسابقات کبدی ساحلی قهرمانی کارگری کشور است که در بندرعباس و با همکاری شرکت فولاد هرمزگان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه به دنبال برگزاری سایر رشته های ورزشی در استان هستیم، افزود: قطعا با حمایت صنایع بزرگ استان در آینده به دنبال توسعه و میزبانی بیشتر رشته های ورزش کارگری در استان خواهیم بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با آرزوی موفقیت برای نمایندگان استان در این رقابت ها خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط مساعد آب و هوا در نیمه دوم سال در استان به زودی چند رشته دیگر نیز برگزار خواهد شد.

ابراهیمی از برگزاری مسابقات والیبال ساحلی و فوتبال ساحلی کارگران کشور در ماههای آینده پرده برداشت و یادآور شد: کارگران موتور محرک جامعه و صنایع هستند و باید همان گونه که در تولید با نشاط هستند در ورزش و تفریحات هم از نشاط و شادابی برخوردار باشند.

وی در پاسخ به این سوال که شرایط زیر ساخت‌های لازم برای برگزاری مسابقات کارگری در استان چگونه است، افزود: هرمزگان شرایط و امکانات و زیر ساخت‌های لازم و استاندارد برای برگزاری مسابقات ساحلی را دارد و باید از این شرایط به درستی استفاده شود.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان به وجود صنایع بزرگ صنعتی در استان اشاره کرد و گفت: با وجود این صنایع و حمایت‌های آنان از ورزش کارگری روزهای پربار و روشنی برای ورزش کارگران پیش بینی میکنم.

ابراهیمی ضمن تقدیر از شرکت فولاد هرمزگان در حمایت از این مسابقات گفت: امیدوارم سایر صنایع بزرگ استان همچون فولاد حمایت های بیشتری از ورزش کارگری انجام دهند تا بتوانیم باعث نشاط بیشتر در جامعه کارگری استان باشیم.

مسابقات کبدی ساحلی قهرمانی کارگران کشور با حضور 7 تیم و در دو گروه آغاز شده است که تا فردا ادامه دارد.

انتهای پیام/88049/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول