اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تحقق یک وعده/ مشکل حمل گاز به قشم حل شد

مدیرعامل شرکت مشعل گاز قشم از بازگشت خودرو حمل گاز این شرکت به چرخه حمل و نقل خبر داد.

تحقق یک وعده/ مشکل حمل گاز به قشم حل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، فرهاد نظری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: روز چهارشنبه پس از رایزنی‌های انجام شده، نخستین نشست سهامداران شرکت برگزار شد.

وی افزود: طی این نشست خودرو حمل گاز این شرکت که پیش از این بواسطه پرداخت نشدن اقساط آن در پنج سال اخیر، از سیستم خارج شده بود به چرخه حمل و نقل بازگشت.

مدیرعامل شرکت مشعل گاز قشم تصریح کرد: این تانکر حمل از روز جمعه فعالیت خود را در سامانه آغاز می‌کند.

نظری خاطرنشان کرد: هم اکنون علاوه بر تامین نیاز جزیره، فرآیند ذخیره‌سازی در سه مخزن موجود در شرکت با ظرفیت ۱۸۰ تُن نیز آغاز شده است.

وی نیاز روزانه جزیره قشم به گاز مایع را ۲۰ تُن عنوان کرد و ادامه داد: میزان توزیع در شهریورماه امسال ۵۸۰ تُن بوده که همسنجی با مدت مشابه سال قبل ۴۰ تُن افزایش توزیع را نشان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت مشعل گاز قشم اظهار داشت: ایجاد نیاز کاذب در مردم بواسطه انتشار برخی شایعات در فضای مجازی از جمله مواردی است که سبب تشدید مسئله شده بود.

نظری تاکید کرد: هم اکنون هیچ مشکلی در چرخه خرید، حمل و توزیع گاز در جزیره قشم وجود ندارد و در صورت فعالیت منظم پالایشگاه‌های جنوب کشور روند تامین گاز کاملا عادی است.

مردم متناسب با نیاز خود گاز مصرف کنند

رییس هیئت مدیره شرکت مشعل گاز و معاون فنی و عمرانی منطقه آزاد قشم نیز در این نشست اظهار داشت: شرایط به گونه‌ای است که مردم می‌توانند متناسب با نیاز خود گاز مصرف کنند و ضرورتی برای مصرف کمتر از نیاز وجود ندارد.

محرم بهاروند تصریح کرد: در حال حاضر میزان مصرف و فروش گاز مایع در قشم کاملا عادی است و جو روانی ایجاد شده نیز مدریت شده است.

گفتنی است، مدیرعامل شرکت مشعل گاز قشم  پیش از این در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفته بود فرآیند توزیع در سطح جزیره طی این هفته عادی می‌شود.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول