اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد واحد میناب استادیار شد

عضو هیات علمی واحد میناب موفق شد با کسب شایستگی علمی و پژوهشی، با حکم محمد مهدی طهرانچی، ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی مرتبه خود را به استادیاری ارتقاء بخشد.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد واحد میناب استادیار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، باقر بارانی مدرس تمام وقت واحد میناب است که موفق شد با تلاش و کوشش علمی و پژوهشی خود با پیشنهاد کمیته منتخب این واحد دانشگاهی و موافقت هیات ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی مرتبه علمی خود را به استادیاری ارتقا بخشد.

در این حکم که از سوی ریاست عالی دانشگاه صادر شده آمده است موضوع ارتقاء علمی شما در نشست هیات ممیزه دانشگاه مطرح و مورد موافقت قرار گرفت که بدینوسیله به مرتبه استادیاری ارتقا می یابید.

در ادامه این حکم آمده است: امید است در مرتبه جدید نیز با تاییدات خداوند تبارک و تعالی، منشاء خدمات بهتر و ارزشمندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دانشجویان عزیز بوده و در توسعه علم و دانش گام‌های موثرتری بردارید.

باقر بارانی دارنده چندین مقاله isi، علمی و پژوهشی است که نفر اول آزمون دکتری در رشته ریاضی ـ جبر واحد علوم و تحقیقات کرمان و معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب را  نیز در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/88037/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول