اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

توزیع 300 کیلوگرم گوشت گوسفندی در بین خانوارهای مددجو

رییس اداره کمیته امداد قشم از توزیع 300 کیلوگرم گوشت گوسفندی در بین خانوارهای مددجوی این نهاد به‌مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

توزیع 300 کیلوگرم گوشت گوسفندی در بین خانوارهای مددجو

به گزارش خبرگزار فارس از قشم، غلامرضا غلامی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رسیدگی به معیشت مددجویان از مهمترین اولویت‌های کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) است.

وی با اشاره به نزدیک شدن حلول ماه مبارک رمضان، افزود: به‌همین مناسبت تامین اقلام ضروری خانوارهای مددجو با توزیع 300 کیلوگرم گوشت تازه گوسفندی در بین 140 خانوار آغاز شد.

رییس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) قشم تصریح کرد: این اقدام با مشارکت خیرین و مسوولان ادارات مختلفی نظیر فرمانداری، اداره صمت و دادستانی شهرستان آغاز و در طول ماه رمضان نیز ادامه خواهد داشت.

غلامی خاطرنشان کرد: میزان ارزش ریالی اقلام ضروری و وجه نقدی اعطایی به مددجویان در ماه رمضان سال گذشته مجموعا حدود سه میلیارد ریال بوده که انتظار می‌رود این رقم در سال‌جاری با تقویت مشارکت مسوولان و خیرین افزایش یابد.

گفتنی است، «رَمَضان» یا «رَمَضان‌ُ المُبارَک» نام نهمین‌ماه سال قمری است که روزه گرفتن در آن برای مسلمانان واجب است. «روزه» در دین اسلام به عملی گفته می‌شود که انسان از اذان صبح تا اذان مغرب از انجام کارهایی که روزه را باطل می‌کند خودداری کند.

کمیته امداد از نخستین نهادهای انقلابی پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران است که به دستور بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در ۱۴ اسفند ۱۳۵۷ با هدف پشتیبانی از محرومان و مستضعفان و خودکفا کردن آنان تاسیس شده و در شهرستان قشم پنج هزار خانوار از خدمات حمایتی آن بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ن/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول