اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

به همت سپاه بستک صورت گرفت

جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مردمی به مناطق سیل‌زده

فرمانده سپاه شهرستان بستک از جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم در این شهرستان خبر داد و گفت : تا کنون 10 تن مواد خوراکی و البسه توسط ناحیه سپاه بستک جمع‌آوری و به مناطق سیل‌زده ارسال شده است .

جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مردمی به مناطق سیل‌زده

محمدمهدی زارع خفری در گفت و گو با خبرنگار فارس در بستک اظهار داشت: این کمک‌ها شامل مواد خوراکی و البسه است که با هماهنگی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان جهت کمک به مردم سیل‌زده برخی استان‌های کشور ارسال شده است.

وی افزود: شهرستان بستک آمادگی اعزام نیرو جهت کمک به استان‌های سیل زده داشته و با اعلام نیاز نیروهای متخصص شامل لوکه‌کش، برق‌کار و بنا از این شهرستان اعزام خواهند شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بستک عنوان کرد: جمع‌آوری کمک‌های مردمی توسط سپاه شهرستان بستک در سطح این شهرستان ادامه دارد و به صورت سیار و ثابت کمک‌های مردمی جمع‌آوری می‌شود.

زارع، پایگاه‌های ثابت جمع‌آوری کمک‌های مردمی را از طریق پایگاه‌های مقاومت بسیج و مساجد عنوان کرد و گفت: پایگاه‌های سیار با حضور نیروهای بسیجی و پاسدار در مناطق روستاها انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: سپاه از مردم و برای مردم و در کنار مردم است و در دل مردم جای دارد و سیاست‌های دشمن بر علیه این نهاد مردمی و مقدس حتما نقش بر آب خواهد شد.

انتهای پیام/88006

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول