اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

رئیس اداره کمیته امداد قشم خبر داد:

ارائه 165 ميليارد ريال تسهیلات اضطراری به مددجویان

رئیس اداره کمیته امداد قشم گفت: از ابتدای سال‌جاری 165 ميليارد ريال تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی ارائه و پیش‌ینی می‌شود این رقم تا پایان سال به 200 ميليارد ريال افزايش يابد.

 ارائه 165 ميليارد ريال تسهیلات اضطراری به مددجویان

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، غلامرضا غلامی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تا پایان دی‌ماه برای حل مشکلات آنی 330خانوار مددجو و اقشار نیازمند تسهیلات ارائه شده است. 

وی مجموع تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی ارائه شده را 165 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: پیش‌بینی می‌شود تا انتهای سال‌جاری این رقم به تعداد ٤٠٠ خانوار و اعتباری بالغ بر200 میلیارد ریال افزایش یابد.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) قشم تصریح کرد: زلزله اخیر بندرلافت منازل و بارندگی‌های  پیاپی در سطح شهرستان به مسکن برخی از مددجویان خسارت وارد کرده است.

غلامی با اشاره به برخورداری مددجویان از بیمه حوادث طبیعی، اضافه کرد: درحال حاضر تیم کارشناسی شرکت بیمه طرف قرارداد و مددکاران کمیته امداد قشم درحال بررسی میدانی و برآورد میزان خسارت وارده به مسکن مددجویان هستند.

وی تاکید کرد: شرکت بیمه طرف قرارداد متعهد شده تمام خسارت‌های به وجودآمده را جبران کند.

انتهای پیام/ن/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول