پروازهای کیش از سر گرفته شد
پس از وقفهای سه ماه و نیمه، پروازهای ورودی به جزیره کیش بار دیگر از سر گرفته شد و نخستین پرواز در این مسیر صبح امروز با موفقیت در فرودگاه بینالمللی کیش به زمین نشست.
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، نخستین پرواز روز پنجشنبه ۵ تیرماه از مبدأ تهران، ساعت ۸:۰۵ صبح وارد فرودگاه بینالمللی کیش شد تا بهصورت رسمی آغاز دوباره ورود گردشگران به این جزیره گردشگری رقم بخورد.ازسرگیری پروازها به کیش را میتوان گامی مهم در بازگشت تدریجی شرایط عادی به صنعت گردشگری این جزیره دانست؛ موضوعی که نقش قابلتوجهی در رونق اقتصادی، تجاری و خدماتی کیش ایفا میکند.جزیره کیش بهعنوان یکی از مهمترین مقاصد گردشگری کشور، همواره پذیرای حجم قابلتوجهی از مسافران داخلی و خارجی بوده و برقراری مجدد پروازها نویدبخش آغاز دوباره روزهای پررونق برای فعالان حوزه گردشگری، هتلداران، مراکز خرید و کسبوکارهای خدماتی این منطقه است.پیشبینی میشود با تداوم روند فعلی، طی روزهای آینده شاهد افزایش حجم سفرها و بازگشت کامل جریان گردشگری به جزیره کیش باشیم.
10:27 - 5 تیر 1405