حضور ناظر داوری و کمک داور هرمزگانی در هفته سی و یکم لیگ یک
عبدالمجید معماری به عنوان ناظر داوری و فرزاد شیرمردی به عنوان کمک داور، دو نماینده هرمزگان در دیدار تیمهای مس شهربابک و نیروی زمینی تهران در هفته سی و یکم لیگ دسته اول هستند.
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، دیدار تیمهای مس شهربابک و نیروی زمینی تهران در چارچوب هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال کشور، امروز (شنبه ۶ تیرماه) از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه شهید سلیمانی برگزار میشود.در این دیدار، عبدالمجید معماری به عنوان ناظر داوری و فرزاد شیرمردی به عنوان کمک داور، دو نماینده استان هرمزگان در کادر داوری این مسابقه حضور دارند.گفتنی است حضور این دو داور هرمزگانی در یکی از دیدارهای حساس هفته سی و یکم لیگ یک، نشاندهنده جایگاه داوری استان هرمزگان در سطح کشور است.#لیگ_یک #فوتبال#هرمزگان #ورزش_استانی 00:42 - 6 تیر 1405