اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

هدفگذاری کانون پرورش فکری ایجاد نشاط و رشد کودکان است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان با اشاره به ایجاد فضای نشاط بین جامعه هدف و کشف استعداد آنها گفت: رشد و پرورش کودکان منجر به ایجاد جامعه سالم می‌شود.

هدفگذاری کانون پرورش فکری ایجاد نشاط و رشد کودکان است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، معصومه ابراهیمی‌هژیر ظهر امروز در مراسم عید انقلاب با حضور ۲ هزار کودک و نوجوان به همراه خانواده‌ها در سالن ابن‌سینا ضمن خوش‌‌آمدگویی به حضار اظهار کرد: با وجود تعطیلی مدارس به خاطر بارش برف از شما دختران و پسران خودم، پدران و مادران و معلمان و مربیان کانون پرورش فکری بسیار ممنونم که در این روز سرد دعوت ما را قبول کرده و در این جشن شرکت کردید.

وی افزود: کانون پرورش فکری به دنبال ایجاد نشاط در بین کودکان و نوجوانان بوده و سعی دارد در طول سال و به مناسبت‌های مختلف برنامه‌های شادی را برای جامعه هدف خود برگزار کند که مشارکت و همکاری شما را می‌طلبد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: امروز همه شما با رنگی کردن انگشت خود و ثبت اثر آن روی صندوق رأی و خواندن سرود ملی همصدا با یکدیگر ثابت کردید که قلبتان برای ایران می‌تپد و کشورتان را دوست دارید.

وی خطاب به بچه‌ها گفت: کمتر از یک ماه دیگر در کشور ما رویداد مهم انتخابات اتفاق می‌افتد که حضور پرشور پدر و مادر شما می‌تواند یکی از مهم‌ترین اتفاقات کشور را رقم بزند.

ابراهیمی‌هژیر در ادامه با اشاره به برگزارس اختتامیه نهمین دوسالانه هنرهای تجسمی کشور ویژه کودکان و نوجوانان تصریح کرد: فردا اختتامیه بزرگ‌ترین رویداد ملی هنرهای تجسمی در چهار رشته برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: در این رویداد مهم هنری ۴ هزار اثر از کشور به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان رسید و داوری‌ها انجام شد که قرار است فردا اختتامیه برنامه برگزار و از برگزیدگان تقدیر شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان خاطرنشان کرد: این مجموعه متعلق به تمام کودکان و نوجوانان است، می‌توانید در کتابخانه کانون عضو شوید و در کلاس‌های فرهنگی، هنری و ادبی شرکت کنید زیرا ما دنبال کشف استعدادها و رشد و پرورش آنها هستیم.

در ادامه برنامه آیسا احمدی فرزند شهید احمدی برای کودکان و نوجوانان یک شعر درباره "دختر کاپشن صورتی" خواند.

پایان پیام/ ۸۹۰۰۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول