اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

احکام هیأت بازرسی انتخابات در شهرستان همدان ابلاغ شد

اعضای هیأت بازرسی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شهرستان همدان مشخص شد.

احکام هیأت بازرسی انتخابات در شهرستان همدان ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز اعضای هیأت بازرسی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شهرستان همدان مشخص شدند.

رئیس هیات بازرسی استان حمید عبدلی را به عنوان رئیس، حمیدرضا قاسمی را به عنوان دبیر و عضو، کمال حسنی را به عنوان عضو و جواد قربانی‌مجد را به عنوان مسئول دبیرخانه هیات بازرسی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان همدان انتخاب کرد.

فرماندار همدان در نشست با رئیس و اعضای هیات بازرسی انتخابات شهرستان گفت: مبنای کار ما در انتخابات عمل به مر قانون است و باید محور همه امور اجرایی انتخابات عمل به قانون باشد.

مسلم مخفی با بیان اینکه در قانون انتخابات اصلاحاتی صورت گرفته است افزود: برابر آخرین تغییرات قانون و دستورالعمل‌های انتخابات فرایندهای انتخابات را با همکاری خوب هیات نظارت پیش می‌بریم.

وی اضافه کرد: در شهرستان همدان ترکیب هیات اجرایی و اعضای ستاد انتخابات از افراد با تجربه، چابک و کارآمد شکل گرفته که در کیفیت کار ما به منظور انجام امور اجرایی انتخابات بسیار موثر است.

فرماندار همدان تاکید کرد: موضوع مهم پیش روی ما ایجاد زمینه مشارکت حداکثری و سایر مولفه‌های مورد تاکید رهبری در انتخابات است که باید تلاش کنیم با دقت تمام به این فرمایشات عمل کنیم تا شاهد انتخابات پرشور و‌ شکل گرفتن مجلسی در تراز انقلاب باشیم.

حمید عبدلی رئیس هیات بازرسی شهرستان همدان نیز گفت: رسالت هیأت بازرسی انتخابات نظارت بر فعالیت‌های انتخاباتی در مدار قانون است که در این راستا ضمن رصد فرایند انتخابات برای هر شعبه اخذ رای یک بازرس و به ازای هر ۲۰ شعبه اخذ رای یک بازرس ویژه تعیین می‌شود.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول