اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

آزادسازی حریم رودخانه عباس‌آباد در همدان

مدیر منطقه یک شهرداری همدان از آزادسازی حریم رودخانه عباس آباد از سمت جاده حیدره خبر داد.

آزادسازی حریم رودخانه عباس‌آباد در همدان

مرتضی حضرت‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به آزادسازی حریم رودخانه عباس‌آباد از سمت جاده حیدره اظهار کرد: این اقدام با هدف احیای روددره‌های شهر همدان آغاز شده است.

وی افزود: بستر و حریم رودخانه‌ها به عنوان شریان های حیاتی در انتقال آب‌‌ها جزو سرمایه ملی و انفال هستند و باید تمام شهروندان از آن استفاده کنند.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان با بیان اینکه طی سالیان اخیر دادستانی و دادگستری به موضوع حریم رودخانه‌ها ورود داشتند بیان کرد: آزادسازی حریم رودخانه عباس‌آباد نیز با نظارت ویژه این دستگاه‌ها صورت خواهد پذیرفت.

وی با اشاره به اینکه این عملیات با ورود ماشین‌آلات راهسازی از ابتدای جاده حیدره آغاز شده است و در گام اول تا میدان عباس آباد ادامه خواهد داشت.

حضرت‌زاده افزود: شهرداری منطقه یک تمهیدات ویژه ای را برای آزادسازی حریم رودخانه عباس آباد در نظر گرفته و پس از اتمام اقدامات مرتبط با آزادسازی حریم رودخانه نیز عملیات فضاسازی استفاده شهروندان و گردشگرانی که به شهر همدان می آیند صورت خواهد پذیرفت.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول