اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مشاور فرمانده کل سپاه: آمریکا برای سرنگونی انقلاب نوپای ایران ۳۴۰ سناریو ترتیب داد

مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه جریان آمریکایی برای سرنگونی انقلاب نوپای ایران ۳۴۰ سناریو ترتیب داد گفت: از دهه ۷۰ استراتژی ایران به بازدارندگی رسید چراکه باید کاری می‌کردیم دشمن دست از تهاجم بردارد.

مشاور فرمانده کل سپاه: آمریکا برای سرنگونی انقلاب نوپای ایران ۳۴۰ سناریو ترتیب داد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، سردار حسین دقیقی پیش از ظهر امروز در همایش بسیجیان با بیان اینکه دوران ضد استبدادی در ایران دوران مبارزه با رژیم‌های خودکامه از سال ۴۲ تا ۵۷ بود اظهار کرد: این دوران گذشت و با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل مبارزه ضد استعماری آغاز و ملت ایران انقلاب کرد تا آزاد و روی پای خود بایستد.

وی با بیان اینکه جریان آمریکایی برای سرنگونی انقلاب نوپای ایران ۳۴۰ سناریور ترتیب داد گفت: استکبار توطئه‌های زیادی نظیر کودتا، غائله کردستان و سیستان و بلوچستان، جنگ تحمیلی، تحریم‌های خردکننده اقتصادی و فشار حداکثری را اجرا کرد.

مشاور فرمانده کل سپاه گفت: استراتژی و راهبرد ایران در بدو پیروزی انقلاب تا به امروز مقاومت و پایداری بوده است یعنی دشمن تهاجم خود را در طول دوران انقلاب قطع نکرد و ایران اسلامی هم دفاع کرد.

وی با بیان اینکه از دهه ۷۰ استراتژی ایران یک گام به جلو برداشت و به بازدارندگی رسید افزود: باید کاری می کردیم که دشمن دست از تهاجم بردارد لذا استراتژی و راهبرد ایران به جایی رسید که دشمن گزینه نظامی را کنار گذاشت.

دقیقی تصریح کرد: این سخن امام راحل که «اگر در جامعه‌ای ندای دلنشین بسیجی طنین انداز شود طمع دشمنان و جهان‌خواران از آن جامعه قطع خواهد شد و گرنه باید هر روز منتظر حادثه ماند» هدف را مشخص می کند.

وی با بیان اینکه حدود یک دهه مبارزه جدی علیه رژیم ستمشاهی داشتیم گفت: در دوران ضد استبداد همه گروه‌های راست و چپ حضور داشتند اما بعد از انقلاب از قطار مبارزه پیاده و راهشان را کج کردند.

وی با بیان به اینکه مجاهدین خلق جاسوس آمریکا و صهونیست و چریک‌های فدایی خلق مستشار انگلیس شدند گفت: امروز می‌بینیم رهبر چریک‌های فدایی خلق به عنوان مفسر بی.بی.سی کار می‌کند.

 آن‌ها که دستشان به خون هزاران ایرانی آلوده است محاکمه غیابی شوند

 مشاور فرمانده کل سپاه ادامه داد: چرا مقامات قضایی ایران این‌ها را که دستشان به خون هزاران نفر آلوده است و در پناه استکبار و صهیونیست زندگی می‌کنند محاکمه غیابی نمی‌کنند؛ اگر این کار انجام شود، ضمن اینکه در هیچ جای دنیا نقطه امنی ندارند دیگر نمی‌توانند برای ملت ایران قیافه روشنفکری بگیرند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تصمیم ریگان رئیس جمهور آمریکا برای حمله نظامی به ایران در حالی که جنگ تحمیلی تازه پایان یافته بود افزود: ریگان برای تسلط بر ایران و رفع نگرانی‌اش از رشد این کشور و تضعیف قدرت آمریکا در جهان از رئیس سازمان امنیت فرانسه که هشت سال در ایران سفیر بود مشورت گرفت.

دقیقی با اشاره به اینکه غربی‌ها از حدود ۵۰۰ سال شرق‌شناسی را آغاز کردند و در زمینه اخلاق و رفتار مردمان آن کتاب نوشتند گفت: بعد از جنگ تحمیلی، آمریکا با توجه به اینکه هر خانه ایران یک پایگاه ضد آمریکایی است به جای حمله نظامی برای سرنگونی اقداماتی مانند تحریم اقتصادی، انزوای سیاسی، عرضه مواد مخدر و ترویج ناهنجاری اخلاقی و... را به کار گرفت.

وی با بیان اینکه اینکه آمریکایی‌ها دو عامل یعنی وجود مردم و رهبری ایران را در توطئه‌های خود در نظر نگرفتند و البته اهمیت این دو را هم نمی‌فهمند تاکید کرد: امروز اقتدار ما باعث شده دشمن از فکر حمله نظامی خارج شود.

مرد و زن این کشور همه پاسدار ارزش‌ها هستند

دقیقی تاکید کرد: عامل اصلی اقتدار ایران اسلامی آحاد این ملت و بسیجیان هستند، مرد و زن این کشور همه پاسدارند و پاسداری و بسیجی کسوت نیست بلکه اعتقاد به خدا، دین، اسلام است.

وی در ادامه با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه نزدیک قله هستیم افزود: قله را امام راحل و رهبری اینگونه تعریف کردند که اگر در مملکتی ندای بسیجی طنین‌انداز شود طمع دشمنان جهانخوار از آن جامعه قطع خواهد شد؛ همان طور که اکنون طمع نظامی دشمنان قطع شده است.

مشاور فرمانده سپاه با تاکید بر اینکه هنوز طمع اقتصادی و فرهنگی دشمن باقی است گفت: طبق تاکید رهبری به قله نزدیک شده‌ایم یعنی اینکه به زودی طمع اقتصادی و فرهنگی دشمن را هم قطع می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه از زمان ائمه اطهار(ع) تا به امروز شیعه‌کشی رسم بهاییت و دشمنان اسلام بود افزود: برای اولین بار بعد از صدر اسلام وهابیت در قالب داعش و... به دست سردار سلیمانی شکست نظامی خورد.

امروز پایگاه‌های آمریکا توسط مقاومت مورد حمله قرار می‌گیرند

 دقیقی گفت: در گذشته وحدت بر مبنای ولایت بود اما شهید سلیمانی با طرح تئوری وحدت بر مبنای دشمن مشترک، همه ادیان را با هم مجتمع و سازمان داد و ریشه داعش را در جایی که بر آن تسلط داشتند، خشک کرد.

وی با تاکید بر اینکه بعد از پیروزی نظامی باید به پیروزی ایدئولوژی، اقتصادی و فرهنگی برسیم بیان کرد: حرکت بزرگ اربعین یکی از دستاوردهای فرهنگی پیروزی حاج قاسم بر داعش و داعشیان است.

 مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه در نزدیکی قله‌ایم و مقاوم ایستاده‌ایم تصریح کرد: بعد از شهادت حاج قاسم یک مرحله جلو آمده‌ایم و با مقابله هوشمند اقدام کردیم، برای اولین بار یک پایگاه آمریکایی رسما توسط ایران مورد هدف قرار گرفت که این مقابله بزرگ قرن بود.

وی در ادامه با اشاره به هدف قرار گرفتن پایگاه آمریکایی‌ها در عین‌الاسد تصریح کرد: ۷۰ سال بود هیچ کس به یک پایگاه آمریکایی رسما حمله نکرده بود، اما امروز می‌بینید پایگاه‌های آمریکایی توسط جریان مقاومت در عراق، سوریه و... مورد حمله قرار می‌گیرند.

دقیقی گفت: ما امروز در حال مقابله هوشمند هستیم و فقط استقامت و مقاومت و صبر و انتظار نیست، امیدواریم روزی برسد که شر استکبار و صهیونیست از سر بلاد اسلامی و غیر اسلامی کنده شود.

پایان پیام/ ۸۹۰۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول