اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

گروه‌های مقاومت محکم پای حمایت از فلسطین ایستاده‌اند

رئیس فراکسیون محور مقاومت‌ و حمایت از آزادی قدس شریف با تاکید بر اینکه هر حرکت اضافه رژیم صهیونیستی به سقوط آن ختم خواهد شد گفت: تمام اعضای محور مقاومت محکم پای حمایت از فلسطین ایستاده‌اند.

گروه‌های مقاومت محکم پای حمایت از فلسطین ایستاده‌اند

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: عملیات گسترده و بی‌سابقه چند روز اخیر رزمندگان جبهه مقاومت در سرزمین‌های اشغالی فلسطین در قلب شهرک‌های صهیونیست‌نشین، تحکیم‌کننده پیروزی امت اسلامی و آزادی قدس شریف است. 

وی تاکید کرد: شهرک‌نشینان و سران رژیم غاصب صهیونیست فرصت را غنیمت شمرده و سرزمین‌های امت مظلوم فلسطین را تخلیه کنند و اگر تأخیر کنند مجبور به گریز از مسیری می‌شوند که با عملیات‌های رزمندگان محور مقاومت، نتیجه‌ای جز غرق شدن عاید آنها نخواهد شد.

 رئیس فراکسیون محور مقاومت‌ و حمایت از آزادی قدس شریف با تاکید بر اینکه هر حرکت اضافه رژیم صهیونیستی به سقوط آن ختم خواهد شد تصریح کرد: همه اعضای محور مقاومت محکم پای حمایت از فلسطین ایستاده‌اند و با تمام قوا ازرزمندگان پشتیبانی می‌شود تاکسانی که در خط مقدّم جبهه مقاومت هستند با خاطر آسوده و دلگرمی با رژیم غاصب مقابله کنند و شاهد آزادی قدس شریف باشیم.

وی با اشاره به برگزاری نشستی با حضور نیروهای جهادی لبنانی برگزار شد،گفت: این جلسه با هدف بررسی آخرین تحولات منطقه و اتخاذ تصمیمات جدید تشکیل شد. 

فلاحی افزود: موضوعات مهمی با حضور دبیر دبیرخانه کمیته فلسطین مطرح و بررسی و تصمیمات مناسبی اتخاذ شد. 

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول