اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

6739 متر مربع فضای آموزشی به همدان اضافه می‌شود

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان گفت: در هفته دولت ۶ هزار و ۷۳۹ متر مربع فضای آموزشی احداث شده توسط نوسازی مدارس به آموزش و پرورش تحویل داده می‌شود.

6739 متر مربع فضای آموزشی به همدان اضافه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز  مدرسه حیات طیبه میرسیدعلی همدانی در ناحیه یک همدان همزمان با نخستین روز از هفته دولت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در منطقه ششصد دستگاه همدان افتتاح شد.

 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان در این آیین بهره‌برداری این مدرسه اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت ۶ هزار و ۷۳۹ متر مربع فضای آموزشی احداث شده توسط اداره نوسازی مدارس افتتاح و به آموزش و پرورش تحویل داده می‌شود.

 حمید شیرازیانی بیان کرد: این میزان فضای آموزشی با دارا بودن ۷۷ کلاس و اتاق تحصیلی با هزینه‌ای بالغ بر ۳۶۰ میلیارد ریال انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه سه پروژه مدرسه حیات طیبه میرسیدعلی همدانی در شهر همدان، دبیرستان ابن سینا شهر نهاوند و هنرستان زنده یاد هاشمیان در لالجین از پروژه‌های شاخص استان به شمار می‌آید که در هفته دولت افتتاح خواهند شد گفت: رویکرد نوسازی مدارس تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است که با حمایت‌های دولت مردمی ایران قوی و نماینده عالی دولت در استان تامین اعتبار می‌شود.

پایان پیام/89026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول