اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

شهیدرمضان جلالوند: در راه حاکمیت الله تا آخرین قطره خون مبارزه کنید

شهیدرمضان جلالوند در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: پیامم جز خون نمی‌تواند باشد یعنی در راه انجام وظیفه که همان دفاع از دین خود و دفاع از حاکمیت الله است تا آخرین قطره خونتان مبارزه کنید.

شهیدرمضان جلالوند: در راه حاکمیت الله تا آخرین قطره خون مبارزه کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و  چه در نظر افتد.

3064/ تبرک لحظاتمان با شهیدرمضان جلالوند:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون 

و مپندارید آنان که در راه خدا کشته شوند مرده‌اند بلکه زنده‌اند و نزد خدایشان روزی می‌خورند.

شکر و سپاس پروردگار که مرا از جهل و نادانی هدایت فرمود و به راهی هدایتم کرد که در راه اولیاء‌الله است و با عرض ادب به پیشگاه مبارک حضرت حجت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه شریف که همچون خورشیدی تابان که در پشت ابرها نهان است اما روشنگر زمین و زمان است مخفی از دیده‌ها اما سربازانش منتظرانش را در هر کجای عالم که باشند فرماندهی و هدایت می‌کند و با سلام به پیشگاه نائب بر حقش امام امت و با دورد فراوان به خانواده معظم شهدا و با درود فراوان به شما امت شهیدپرور.

خداوندا! ای بخشایشگر مهربان! با توشه‌ای پر از گناه و با اعضای گنهکار و آلوده به گناه و با چشمانی معصیت‌بار به سویت می‌آیم.

خداوندا! خودت میدانی که هر چه فکر می‌کنم به جز گناه انجام نداده‌ام اما می‌دانم که بخشندگی و گذشت تو بیشتر است از آنچه که من فکر می‌کنم حال به بخشندگی‌ات قسمت می دهم که از تمام گناهان من چشم بپوشی و از تقصیرات من که بر اثر جهل و نادانی سر زده، بگذری؛ مرا قبول کن و تا نیامرزیدی از دنیا مبرم.

بارالها! حال که یاری‌ام کردی و به من سعادت دادی که در این جهاد مقدس شرکت کنم از تو می‌خواهم که بیشتر کمکم کنی تا بتوانم بر قلب دشمنان دین‌ات و آئین‌ات هجوم برم و بتوانم تکلیفی که بر عهده‌ام گذارده شده را انجام دهم.

بارالها! از تو می‌خواهم که در این راه که هدایتم کرده‌ای قدمهایم را ثابت و استوار بدار و قدم‌هایم را نلرزان تا خشمم را که همان خشم خودت است بر سر دشمنان اسلام و قرآنت فرو بنشانم.

خدایا! می‌دانم که عذاب‌های آخرت خیلی سخت‌تر و غیر قابل مقایسه است با رنج‌های این دنیا، خودت می‌دانی که این بدن ضعیف طاقت عذاب‌های آخرت را ندارد.

رحمانا! از تو می‌خواهم در این جهاد مقدس بدنم تکه تکه شود و تکه‌ای از بدنم روی زمین پهن شود و خونم بر زمین جاری شود تا تکه‌های بدنم روز قیامت گواه و شاهد اعمالم باشد، اگر شایستگی و لیاقتش را پیدا کرده‌ام قبولم کن و دست رد بر سینه ام نزن.

ای مردم! پیام من هم جدای از پیام دیگر شهدا نیست پیامم جز خون نمی‌تواند باشد یعنی اینکه در راه انجام وظیفه که همان دفاع از دین خود و دفاع از حاکمیت الله است تا آخرین قطره خونتان مبارزه کنید؛ این را بدانید که دفاع ما و جنگ ما با دشمنان اسلام جز یک انجام وظیفه و تکلیف الهی نیست ما باید برای پیروزی بجنگیم زیرا شکست و پیروزی همه‌اش بدست خداست و مطمئنا ما در این دفاع مقدس پیروزیم زیرا خداوند در قرآن مجید وعده پیروزی را به مومنان داده است ما اگر در این جنگ پیروز شدیم که وظیفه و تکلیفمان را انجام داده‌ایم و در نزد خداوند روسفید هستیم و اگر شهید شدیم به مقامی دست یافته ایم که امام حسین رسیده است و راه اولیای خدا ادامه داده‌ایم و در جوار آنها قرار گرفته‌ایم و این مایه افتخار ماست.

ای پروردگار! اگر ما با یک دید ظاهربینانه به مرگ و قیام امام حسین(ع) بنگریم این قیام ما شکست مواجه شد اما حقیقت موضوع چیست حقیقت مسئله این است که اگر با یک دید عمیق به مسئله بنگریم می‌بینیم که انقلاب امام حسین(ع) یک سیر و حرکت پیرومندانه در طول تاریخ بوده است. زیرا پیروزی باید پیروزی مکتب باشد پیروزی دین و آیین باشد نه پیروزی بر مرز و بوم زیرا اسلام مرز در خاک ندارد؛  اسلام مرز در تفکر دارد؛ مرز در جهان‌بینی دارد اسلام مرز در مکتب مرز در ایده و عقیده دارد؛ امام حسین(ع) مکتبش پیروز شد امام حسین(ع) خونش پیروز شد نه شمشیرش که امروز خونش در رگ این جوانان حزب الله و مبارز می‌جوشد و می‌خروشد که قیام امام حسین(ع) را دوباره تکرار می‌کند و حرکتش را ادامه می‌دهد.

و این را بدانید که اگر تمام ما شهید بشویم و انقلابمان با شکست ظاهری مواجه شود راهمان زنده است و خونمان در رگ کسان دیگری خواهد جوشید و این سیر ادامه خواهد داشت تا یپروزی اسلام بر کفر، بنابراین کسانی که شهید شدند با خونشان اسلام را زنده نگه داشته‌اند و کسانی که زنده می‌مانند باید شهدا شهدای آینده اسلام شوند.

و ای مادران مبادا از رفتن فرزندانتان به جبهه جلوگیری کنید که فردای قیامت در محضر خدا جوابگوی حضرت زینب (س) نیستید که تحمل ۷۲ شهید را خود و پس ای کسی که پیرو ولایت فقیه خمینی رهبر انقلاب و امام نیستی در تشییع من شرکت مکن.

اسلحه‌ام را بردارید و سنگرم را خالی نگذارید. حلالم کنید.

پایان پیام/ 89001/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول