اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

همه در همدان پای انقلاب...

در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان همدان، پیر و جوان، دانش آموز و دانشجو قامت راهپیمایی بستند و یکصدا فریاد مرگ بر استکبار سر دادند و خشم و نفرت خود را علیه استکبار جهانی به نمایش گذاشتند، مردم ولایتمدار همدان بار دیگر با رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کردند.

همه در همدان پای انقلاب...

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، بار دیگر راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان همدان در «روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» حماسه ماندگار شد و خیل عظیم حضور مردم همیشه در صحنه و غیور همدانی سیلی محکمی به استکبار و دشمنان قسم خورده بود.

در این مراسم پیر و جوان، دانش‌آموز و دانشجو قامت راهپیمایی بستند و یک صدا فریاد مرگ بر استکبار سر دادند و خشم و نفرت خود را علیه استکبار جهانی به نمایش گذاشتند، مردم ولایتمدار همدان بار دیگر با رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کردند و پرچم ایران را به اهتزاز در آورده‌اند.

شرکت‌کنندگان با حضور شکوهمند، وحدت‌بخش و دشمن شکن خود در مراسم یوم الله ۱۳ آبان پیش از نماز جمعه در حسینیه امام تجمع کردند و دو گروه سرودهای انقلابی خواندند و پیام‌آور عرق به ایران اسلامی و عشق به رهبر انقلاب شدند.

شرکت‌کنندگان بعد از اقامه نماز نیز در مسیر خیابان پاسداران، میدان شریعتی و چهارراه شریعتی راهپیمایی کردند و در چهارراه شریعتی شعارهایی چون "من دختر سردارم ایمان حیا شعارم"، "برای امنیت خواهرمون چقدر شهید شدن برادرمون" سر دادند و در نهایت قطعنامه سراسری قرائت شد.

حضور پرشور نوجوانان به ویژه دهه هشتاد و نود در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان‌ مثال زدنی بود و شعارهای دندان‌شکن با مشت گره کرده سر می‌دادند، شعارهایی چون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، تا آخر ایستادیم و محکومیت کردن حمله تروریستی به حرم شاهچراغ.

کودکان و نوجوانان همدانی به شهدای کودک و مظلوم حادثه تروریستی شاهچراغ افتخار کردند و با برافراشتن پلاکاردهای دست نوشته این حمله تروریستی را با لحن و صدایی کودکانه محکوم کردند.

 همنوایی شعارهای ضد استکباری پایان‌بخش راهپیمایی مردمی همدان بود؛ راهپیمایی که همچون برگ زرینی دیگر بر تارک این مرز و بوم درخشید.

انتهای پیام/۸۹۰۳۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول