اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تحقق‌بخشی به مطالبه 17 ساله آبرسانی به همدان

استاندار همدان با اشاره به اقدام برای تحقق‌بخشی به مطالبه 17 ساله مردم گفت: زحمات وزارت نیرو طی چند ماه گذشته که منجر به پیشرفت چشم‌گیر پروژه آبرسانی بین‌حوزه‌ای استان همدان شده، قابل تقدیر و تشکر است.

تحقق‌بخشی به مطالبه 17 ساله آبرسانی به همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، استاندار همدان در ادامه سفرهای خود به تهران برای پیگیری‌ مسائل و مشکلات استان از جمله ضرورت هر چه‌ بیشتر اتمام آب‌رسانی بین‌حوزه‌ای استان همدان، همراه با حمیدرضا حاجی بابایی و احمدحسین فلاحی نمایندگان مردم استان در مجلس، با علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو دیدار و گفت‌‎وگو کرد.

 این دیدار، با تلاش مجموعه مدیریتی استان و نمایندگان پرتلاش همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی به منظور پیگیری آبرسانی بین‌حوزه‌ای استان انجام شد و خروجی آن نیز، تأکید و تأیید پروژه آبرسانی بین‌حوزه‌ای استان همدان بود.

علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو، در این دیدار ضمن با اهمیت قلمداد کردن پروژه آبرسانی بین‌حوزه‌ای استان همدان، گفت: با توجه به اطلاع و درکی که نسبت به ضرورت انجام این پروژه و شرایط آب شرب استان همدان داریم، تاکید می‌شود این پروژه، باید هرچه سریع‌تر به اتمام برسد. 

علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان نیز در این نشست ضمن تشریح ویژگی‌های فنی، اعتبارات لازم و اهمیت آبرسانی بین‌حوزه‌ای استان، گزارشی مبسوط از آخرین اقدامات انجام شده در این راستا ارائه و اظهار کرد: زحمات وزارت نیرو طی چند ماه گذشته که منجر به پیشرفت چشم‌گیر پروژه آبرسانی بین‌حوزه‌ای استان همدان بعداز ۱۷ سال شده، قابل تقدیر و تشکر است.

وی در ادامه با بیان به‌کارگیری تمام ظرفیت‌‌های استان برای انجام این پروژه، گفت: با توجه به اهمیت موضوع، ما تمام توان، ظرفیت و امکانات خود را برای به اتمام‌رساندن و بهره‌برداری هرچه‌ سریع‌تر این پروژه به‌کار خواهیم گرفت. 

استاندار همدان در این دیدار در پایان سخنان خود بیان کرد: بدون شک تعلل در اجرای طرح آب‌رسانی بین حوزه‌ای استان، نه تنها همدان را از بحران نجات نداده، بلکه منجر به هدررفت زمان نیز شده است.

انتهای پیام/ 3140/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول