اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

توزیع بودجه در شهرستان‌ها بدون تبعیض انجام می‌شود

استاندار همدان ضمن تاکید بر توزیع عادلانه بودجه در شهرستان‌ها گفت: توزیع بودجه در استان بدون هیچ تبعیضی خواهد بود و شهرهای محروم بیشتر مدنظر قرار خواهند گرفت.

توزیع بودجه در شهرستان‌ها بدون تبعیض انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار کرد: آنچه به عنوان بودجه ۱۴۰۱ ارایه می‌شود قطعا سازمان برنامه و بودجه استان نیز آنالیزی خواهد داشت و تلاش می‌کنند که حداکثر استفاده را از بودجه داشته باشیم.

وی ادامه داد: بودجه‌ای که دولت سیزدهم تدوین کرده ویژگی‌های خوبی از جمله اصلاح ساختار بودجه، ارتقای سرمایه‌گذاری و اشتغال، تحقق منویات رهبری در عدالت محوری و ... دارد و ما در استان بدون هیچ تبعیضی آن را دنبال خواهیم کرد‌.

استاندار همدان با بیان اینکه همه شهرستان‌ها اعضا و پیکر هم هستند اما باید به محروم‌ترین‌ها بیشتر توجه شود گفت: ایجاد صندوق پیشرفت و عدالت در استان‌ها امری بدیهی است و ‌توجه به ظرفیت‌های شهرستان‌ها مهم است.

وی اضافه کرد: پرداخت‌های عادلانه پرسنلی مورد توجه ویژه قرار گرفته است و توسعه صادرات و افزایش پلکانی حقوق کارکنان نیز مدنظر قرار دارد.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول