اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

آغاز سال تحصیلی در نهاوند با ۲۶ هزار دانش‌آموز/ واکسیناسیون دانش‌آموزان پایه دوازدهم

مدیر آموزش و پرورش نهاوند با بیان اینکه ۹۵ درصد معلمان نهاند واکسینه شده‌اند و مقدمات تزریق واکسن دانش‌آموزان پایه دوازدهم نیز فراهم شده است گفت: ۲۶ هزار دانش‌آموز به صورت مجازی یا حضوری سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند.

آغاز سال تحصیلی در نهاوند با ۲۶ هزار دانش‌آموز/ واکسیناسیون دانش‌آموزان پایه دوازدهم

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند محمدحسین دارایی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با رسانه‌ها اظهار کرد: شروع سال تحصیلی به صورت حضوری دارای مزایای زیادی نسبت به حضور مجازی است که از جمله می‌توان به برقراری ارتباط حسی بین معلم و دانش‌آموز، نظم و ترتیب و کیفیت مناسب آموزش اشاره کرد.

وی گفت: با روند خوب واکسیناسیون فرهنگیان و آغاز اجرای واکسیناسیون دانش‌آموزان شرایط مساعدی برای حضور در مدارس فراهم شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند اضافه کرد: تاکنون بیش از ۹۵ درصد معلمان نهاند واکسینه شده‌اند و مقدمات تزریق واکسن دانش‌آموزان پایه دوازدهم نیز فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه حضور دانش‌آموزان در مدارس به صورت تدریجی خواهد بود گفت: مدارس روستایی و عشایری با ۱۵ دانش‌آموز از ابتدای مهر و مدارس روستایی تا ۳۰ نفر نیز در هفته دوم یا سوم مهر در مدارس حاضر خواهند شد.

دارایی گفت: در مدارس پرجمعیت تا ۳۰۰ نفر حضور دانش‌آموزان از ابتدای آبان ماه و مدارس بالای ۳۰۰ نفر در نیمه دوم آبان ماه به صورت گروه‌بندی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در تمام مدارس کمیته سلامت تشکیل شده است گفت: در تمام مدارس شورای مدرسه متناسب با شیوه‌نامه‌ها باید زمینه حضور دانش‌آموزان را فراهم کنند.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند به اقدامات صورت گرفته برای شروع سالتحصیلی اشاره کرد و گفت: کار ساماندهی کلاس‌ها و دبیران انجام شده و کتاب‌های درسی نیز در دوره‌های ابتدایی و متوسطه اول انجام شده است.

وی افزود: مراسم جشن غنچه‌ها و جشن شکوفه‌ها روز پنجشنبه و مراسم بازگشایی و زنگ مقاومت در روز شنبه سوم مهرماه اجرا می‌شود.

دارایی افزود: با شروع سال تحصیلی بیش از ۲۶ هزار دانش آموز که ۵۶ درصد آنها ابتدایی هستند در ۲۳۱ آموزشگاه و ۹۳۵ کلاس درس حاضر می‌شوند و به صورت مجازی یا حضوری آموزش‌های درسی را فرامی‌گیرند.

وی گفت:  شروع سالتحصیلی جدید و حضور دانش آموزان در مدارس مستلزم همکاری خانواده‌ها، مردم و رسانه‌هاست.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول