اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

«حسین‌پور» شهردار شهر تویسرکان شد

رئیس شورای اسلامی شهر تویسرکان از انتخاب «محمد حسین‌پور» به عنوان شهردار تویسرکان با هفت رأی خبر داد.

«حسین‌پور» شهردار شهر تویسرکان شد

علی خزائی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در تویسرکان از انتخاب محمد‌ حسین‌پور به عنوان شهردار شهر تویسرکان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به فراخوان زده شده ۲۱ نفر کاندید شدند که از این تعداد ۱۱ نفر شرایط لازم نداشتند و از ۱۰ نفر باقی مانده هم دو نفر انصراف دادند.

وی با تاکید بر اینکه تلاش شد که شهردار بومی انتخاب شود افزود: نظر همه اعضای شورا در این انتخاب این بود که پس از امتیازبندی یک نفر که دارای تجربه، تخصص، جسارت، دلسوز و... است، شهردار شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تویسرکان با اشاره به اینکه پس از امتیازبندی، حسین‌پور طبق نظر اعضا با بیشترین امتیاز را کسب کرد یادآور شد: شهردار تویسرکان با رأی هفت نفر از اعضای شورای شهر انتخاب شد.

وی با بیان اینکه بنده معتقدم شهردار باید کسی باشد که بتواند برای این شهر همچون خانه خود به مردم خدمت کند ادامه داد: شهردار باید واقف بر کار و کارآمد باشد نه اینکه به آن خط بدهند و یا همچون پازل باشد که طراحی‌اش کنند.

خزائی به مسئولیت‌های محمد حسین‌پور در کسوت شهردار کوهدشت، شهردار دو ناحیه لرستان و نهاوند اشاره کرد و گفت: از شهردار جدید انتظار داریم بهتر از قبل در راستای ایجاد تحول در شهر تویسرکان کار کند.

وی با تاکید بر اینکه شهر تویسرکان ظرفیت‌های خوبی دارد که باید از آن استفاده شود تاکید کرد: امیدواریم شهردار جدید با اقتدار وارد کار شود و به طور حتم ما اعضای شورا هم از ایشان کار می‌خواهیم و پیگیر امور شهر هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تویسرکان با اشاره به اینکه هفته جاری پس از برگزاری مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید کار خود را آغاز خواهد کرد تصریح کرد: افراد نخبه تویسرکان زیاد هستند؛ اما ما با چند نفر از آن‌ها که صحبت کردیم تمایلی برای حضور در شهرداری تویسرکان نداشتند.

 انتهای پیام/89010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول