اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اسفندماه برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان از اوایل اسفندماه خبر داد.

جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اسفندماه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، زمان برگزاری بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان که قرار بود آبان ماه امسال در همدان اجرا شود، به تعویق افتاد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان برای آبان‌ماه پیش‌بینی شده بود که با توجه به فرصت کم آماده‌سازی گروه‌ها و سالن‌ها این زمان به تعویق افتاد.

احمدرضا احسانی بیان کرد: با به تعویق افتادن زمان برگزاری، گروه‌ها فرصت می‌کنند به تولید کار بپردازند زیرا طی دو سال اخیر فعالیت آنچنانی نداشتند و آماده‌سازی نیاز به زمان داشت.

وی با اشاره به اینکه قرار شد جشنواره اوایل اسفندماه سال جاری برگزار شود گفت: امیدواریم تا اسفندماه شرایط کرونایی کشور و استان هم مساعد شود تا بدون هیچ نگرانی جشنواره‌ای شاد داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه فراخوان جشنواره برای آبان‌ ماه منتشر نشده بود گفت: طبق درخواست گروه‌های نمایشی برای برگزاری جشنواره در بهمن یا اسفندماه، فراخوان جشنواره به زودی برای اسفندماه منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول