اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

افتتاح ۲۵۰۰ مسکن محرومان در همدان توسط نوبخت

رئیس سازمان برنامه و بودجه همدان گفت: چهارشنبه هفته جاری با حضور معاون رئیس جمهور ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن محرومان در استان همدان افتتاح می‌شود.

افتتاح ۲۵۰۰ مسکن محرومان در همدان توسط نوبخت

اسکندر صیدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به همدان اظهار کرد: شهریورماه سال گذشته ۲ هزار واحد مسکن محرومین توسط محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور در استان کلنگ‌زنی و مراحل اجرای کار آغاز شد.

وی ادامه داد: در بهمن ماه به دلیل پیشرفت فیزیکی خوبی که بنیاد مسکن در اجرا داشت از معاون رئیس جمهور تقاضا داشتیم هزار واحد دیگر به این پروژه اضافه کند و در مجموع ۳ هزار واحد شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان با بیان اینکه اعتبار ساخت ۳ هزار واحد در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفت و پروژه پیش رفت افزود: اکنون ۲ هزار و ۵۰۰ واحد که آماده شده، افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان بهار افتتاح واحدهای مسکن محرومین به نمایندگی از کل استان انجام می‌شود بیان کرد: چهارشنبه هفته جاری در سفر معاون رئیس جمهور ۲ هزار و ۵۰۰ واحد افتتاح و مابقی تا مردادماه تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

صیدایی از بهره‌برداری فاز نخست مرکز جامع سرطان که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خیر مرحوم فرشچیان انجام شده است، خبر داد و گفت: فاز نخست این پروژه شامل یک‌هزار و ۵۰۰ متر از این مجموعه است که بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان تجهیزات نیز خریداری و افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول