اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

انتقال پساب فاضلاب، صنایع همدان را نجات داد

استاندار همدان گفت: انتقال پساب فاضلاب به صنعت، صنایع همدان و دشت کبودراهنگ را از خطر فروچاله نجات داد.

انتقال پساب فاضلاب، صنایع همدان را نجات داد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سید سعید شاهرخی صبح امروز در پویش هفته سیزدهم "الف_ ب_ ایران" و افتتاح پروژه‌های آب و برق استان‌های گلستان، زنجان و همدان اظهار کرد: استان همدان در مسیر جهش توسعه واقعی قرار دارد و در حوزه صنعت، کشاورزی، گردشگری و خدمات پروژه‌های عمده و قابل توجهی داشته و دارد.

وی با بیان اینکه اگر نگاه بلند مسوولان نبود این امکان در استان وجود نداشت گفت: با افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب همدان شاهد تبدیل جدی فاضلاب به آب بهداشتی هستیم که کار جمع‌آوری، انتقال و تصفیه فاضلاب را داریم که صنایع را تحت توسعه قرار داده است.

استاندار همدان با بیان اینکه با استحصال آب از دشت کبودراهنگ شاهد ایجاد فروچاله‌های زیادی بودیم گفت: اکنون دیگر معضل قبلی وجود ندارد و از آب فاضلاب به صنایع انتقال می‌یابد.

وی با تاکید بر اینکه انتقال آب تصفیه شده فاضلاب منطقه ویژه اقتصادی و صنعت را نجات داد گفت: امروز جهش توسعه در حوزه آبرسانی به مناطق شهری و روستایی بسیار با سرعت در حال انجام است، واحدهای تولیدی و صنعتی استان مشکل برق ندارند و همکاران ما در برق باختر کار را به سرعت جلو می‌برند.

شاهرخی در پایان عنوان کرد: بیش از ۳۳۵ پروژه قابل توجه در سطح استان داریم که نیاز به آب و برق داشتند و برای تمام آنها تامین شده است.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول