اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

باغ بهشت اسدآباد تا اطلاع ثانوی مسدود می‌شود

فرماندار شهرستان اسدآباد از انسداد مسیرهای اصلی و فرعی بهشت زهرا تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: برپایی مراسم ختم، عروسی و دورهمی خانوادگی باعث شده آمار کرونا روز به روز بیشتر شود.

باغ بهشت اسدآباد تا اطلاع ثانوی مسدود می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سعید کتابی ظهر امروز در ستاد مقابله با کرونا در شهرستان اسدآباد اظهار کرد: متاسفانه مردم با استناد به آبی بودن وضعیت، کرونا را تمام شده تلقی می‌کنند که این ذهنیت و عدم رعایت شیوه‌‌نامه‌های بهداشتی فضایی مناسب برای شیوع کرونا را فراهم می‌کنند.

وی با بیان اینکه برپایی مراسم ختم، عروسی و دورهمی خانوادگی باعث شده آمار کرونا روز به روز در اسدآباد بیشتر شود گفت: هیچ اداره‌ای بدون هماهنگی ستاد مقابله با کرونا حق برپایی جلسات پرتجمع را ندارد.

فرماندار شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: از آنجا که عید نوروز را در پیش رو داریم، نگرانی ستاد بیشتر پیرامون خریدهای آخر سال و شلوغی بازار است و در این راستا نیاز به اتخاذ تصمیماتی کاربردی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه با توجه به وضعیت غیرقابل قبول بازار در صورت لزوم مجوز تعیین محدودیت زمانی برای فعالیت اصناف اخذ خواهد شد گفت: مسیر باغ بهشت تا دو روز آینده کاملا مسدود می‌شود و پلیس راهور نیز بعدازظهر هر پنجشنبه در ورودی این مکان مستقر خواهد شد.

کتابی با تأکید بر اینکه دانشکده علوم پزشکی و سایر نهادها آمادگی خود برای ورود احتمالی به پلن B را تقویت کنند خطاب به دهیاران گفت: تجمع در روستاها ممنوع است و در این رابطه عذری از دهیاران پذیرفته نخواهد بود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد نیز با اشاره به ورود کرونای انگلیسی به کشور و ضرورت توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهار کرد: اگر هوشیار نباشیم امکان دارد ما نیز با این پدیده مواجه شویم.

ایرج صالحی با بیان اینکه طبق تداوم شرایط موجود و افزایش تعداد مبتلایان، هفته بعد وضعیت اسدآباد زرد اعلام می‌شود با انتقاد از برپایی مراسم ختم و شادی در شهرستان گفت: به تمام پزشکان شهرستان توصیه می‌کنیم از تجویز نسخه برای افراد مشکوک بپرهیزند و آنان را به مراکز منتخب معرفی کنند چراکه تجویز دارو ممکن است باعث این ذهنیت اشتباه در بیمار شود و بگوید «بیماری من با مصرف دارو قابل درمان است».

وی با اشاره به اینکه احتمال دارد بسیاری از شهروندان اسدآبادی ساکن سایر نقاط کشور در ایام عید و اواخر اسفند به زادگاه خود برگردند افزود: مطمئنا این حجم از مراجعات در ایام عید ما را وارد چالشی جدید خواهد کرد و ضروری است از هم اکنون به فکر چاره برای این موضوع باشیم.

انتهای پیام/89026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول