اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

کاهش ۴ میلیون مترمکعبی ذخیره آب سد اکباتان

معاون توسعه آب شرکت آب و فاضلاب همدان از کاهش ۴ میلیون مترمکعبی آب سد اکباتان خبر داد و گفت: افزایش مصرف مشترکان و کاهش بارندگی علت کاهش است.

کاهش ۴ میلیون مترمکعبی ذخیره آب سد اکباتان

حمیدرضا نیکداد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه ذخایر سد اکباتان نسبت به سال گذشته تقلیل داشته است اظهار کرد: طی مدت مشابه سال گذشته ذخیره آب سد اکباتان ۴ میلیون مترمکعب بوده است.

وی با بیان اینکه افزایش مصرف یکی از دلایل کاهش ذخایر سد بوده است گفت: کاهش بارندگی نیز در این خصوص بی‌دلیل نیست اما افزایش مصرف مشترکان در این زمینه بیشتر دخیل است.

معاون توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان اضافه کرد: در حال حاضر از سد اکباتان، چاه‌ها و رودخانه خاکو، آبشینه و عباس‌آباد برداشت آب صورت می‌گیرد اما رودخانه‌ها فصلی است و تنها در فصول غیرزراعی می‌توان استفاده کرد.

وی با بیان اینکه طی چند روز گذشته بارش‌های خوبی داشتیم و چند روز آینده نیز خواهیم داشت گفت: میزان کنونی بارش‌ها نسبت به متوسط سالیانه است اما هشدار هواشناسی مبنی بر این است که کاهش بارندگی نسبت به سال‌های قبل را خواهیم داشت اما امیدواریم چنین نباشد و بارش‌ها خوبی را شاهد باشیم.
 
انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول