اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

«کار خیر لاکچری» طرحی از کمیته امداد ملایر

مدیر کمیته امداد ملایر از اجرای طرحی با عنوان «کار خیر لاکچری» از سوی این نهاد در تاریخ نهم آذرماه امسال خبر داد.

«کار خیر لاکچری» طرحی از کمیته امداد ملایر

تیمور کرمی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: کمیته امداد در راستای جذب خیران و کمک‌های نیکوکاران به افراد زیر پوشش این نهاد اقدام به اجرای طرحی با عنوان «کار خیر لاکچری» در تاریخ ۹ آذرماه کرده است.

وی افزود: با توجه به اینکه تاریخ ۹۹/۹/۹ یکی از رندترین تاریخ‌های تقویم کشورمان در قرن است بسیاری از خانواده‌ها و افراد مایل هستند در این روز یک کار ماندگار را در زندگی داشته باشد و بهترین و ماندگارترین کار که ثوابی اخروی و دنیوی را برای فرد دارد کار خیر و کمک به دیگران است.

مدیر کمیته امداد ملایر تصریح کرد: در این ایام که بسیاری از خانواده‌های نیازمند با مشکلات اقتصادی مواجهند واحد مشارکت‌های مردمی کمیته امداد به منظور مشارکت در کمک به فقرا با اجرای طرح «کار خیر لاکچری» با هر عنوان و هر مبلغ در راستای کمک به خانواده‌های نیازمند اقدام کرده که این کار خیر می‌تواند در زمینه کمک به تهیه جهیزیه، سبد کالا، کمک به درمان نیازمندان، کمک تحصیلی، فرهنگی و... با رقم ماندگار ۹، ۹۹ و یا ۱۳۹۹ باشد که بستگی به کمک و توان مالی خیران دارد.

وی افزود: این اقدام خیرخواهانه فرصتی برای ماندگاری برای افراد در این تاریخ است و از نیکوکاران و همشهریان تقاضا داریم برنامه‌های خود در راستای کمک به افراد نیازمند در این تاریخ ماندگار داشته باشند.

کرمی مقدم تصریح کرد: در این زمینه مردم نیکوکار می‌توانند از طریق کد دستوری #۰۸۱۴*۷۷۸۸*و یا شماره کارت ۸۰۳۶-۵۰۰۲-۹۹۷۹-۶۰۳۷ این طرح مشارکت کنند.

وی گفت: شماره تلفن ۳۲۲۴۴۴۶۰ و ۰۹۰۳۳۰۲۵۳۳۲ نیز برای ثبت نام در طرح آماده پاسخگویی به خیران و نیکوکاران در این طرح ماندگار است.

انتهای پیام/89013 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول