اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

احیای کشتارگاه «مرغ طلایی» تویسرکان/ اشتغالزایی برای ۱۲۰ نفر

فرماندار شهرستان تویسرکان از احیای کشتارگاه «مرغ طلایی» تویسرکان و اشتغالزایی برای ۱۲۰ نفر خبر داد.

احیای کشتارگاه «مرغ طلایی» تویسرکان/ اشتغالزایی برای ۱۲۰ نفر

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، سید رسول حسینی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی تویسرکان اظهار کرد: این شهرستان در موضع اجرای سند سه ساله توسعه در هیچ پارامتری عقب نیست.

وی با بیان اینکه تویسرکان جایگاه دوم استان همدان در جذب تسهیلات روستایی را از آن خود کرده است افزود: اقتصاد مقاومتی به معنای واقعی در شهرستان اجرا شد، ضمن برگزاری جشنواره و همایش‎‌ها حتی یک ریال بدهی به نمایندگی دولت در شهرستان تحمیل نشد.

فرماندار تویسرکان با اشاره به کاهش اعتبار تملک و دارایی به دلیل معرفی تویسرکان به عنوان یک شهرستان برخوردار گفت: وضعیت تویسرکان از بین شهرستان‌های استان در حوزه زیرساختی آنچنان فراهم نبود اما این موضوع انجام شد.

وی با بیان اینکه از بعد نیروی انسانی تنها شهرستانی هستیم که پست‌های اداری آن پر نیست افزود: در حال حاضر فرسوده‌ترین ساختمان‌های اداری در تویسرکان قرار دارد ضمن اینکه به شدت با کمبود نیرو مواجه هستیم.

حسینی در ادامه مستندسازی را مبنای کار در شهرستان دانست و تاکید کرد: مستندسازی در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی مهم و موثر است.

وی از احیای کشتارگاه مرغ طلایی به چرخه عرصه تولید تویسرکان با اشتغال‌زایی مستقیم برای ۱۲۰ نفر خبر داد و گفت: بعد از ۲۸ ماه تعطیلی با تلاش و پیگیری‌های مستمر این واحد تولیدی مجدد فعالیت خود را آغاز می‌کند.

فرماندار تویسرکان در پایان سخنانش با تاکید بر لزوم توجه به نظم از سوی مدیران افزود: همه برنامه‌های حوزه کاری مسوولان باید با جدیت پیگیری شود که تعامل و همکاری همه‌جانبه در تحقق برنامه‌ها در شهرستان نقش‌آفرینی قابل توجهی دارد، پس مورد توجه باشد.

انتهای پیام./ 89010/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول