اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۹۴۳/ شهید محمد قیطاسى رنجبر: فرزندانتان را مدافع اسلام تربیت کنید

شهید محمد قیطاسى رنجبر در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است «از مادران این سرزمین می‌خواهم در تربیت فرزند خود کوشا باشند تا مدافع آب و خاک و اسلام خود باشند».

۹۴۳/ شهید محمد قیطاسى رنجبر: فرزندانتان را مدافع اسلام تربیت کنید

 به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با  شهید محمد قیطاسى رنجبر:

بسم الله الرحمن الرحیم

به نام خداوند بخشنده مهربان که آفریننده جهان و آخرت است به نام خدایى که زمین و زمان را به چرخش  درمى‌آورد و بدون هیچ تاخیرى و اشتباهى همه اینها را کنترل و با نظم خاصى به حرکت درمى‌آورد به نام خدایى که انسان‌ها را به صورت اجدادى و نسل به نسل و تولید مثل به وجود می‌آورد و از بین مى‌برد و چه بهتر که انسان‌ها مرگى با شرافت را انتخاب کنیم که در دنیاى آخرت روسفید باشیم چون همه ما انسان‌ها رفتنى هستیم چه دیر یا زود.

مادر عزیزم از تو مى‌خواهم که براى مرگ این بنده حقیر خدا هیچ ناراحت نباشى و گریه نکنى و بالاخره همه ما رفتنى هستیم. مادر جان تو بسیار در مورد تربیت بنده کوشا بودى، نمى‌دانم چه طور از زحمات بى‌اندازه شما تشکر کنم. امیدوارم در آن دنیا شفیع شما باشم.

مادرجان از طرف بنده از تمام کسانى که با آنان در ارتباط بودم مى خواهم که طلب حلالیت کنید.

از مادران این سرزمین می‌خواهم که در تربیت فرزند خود کوشا باشند به گونه‌ای که مدافع آب و خاک و اسلام خود باشند و تا آخرین قطره خون افتخار کنند.

انتهای پیام/89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول