اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۸۹۰/ شهید سبزعلی بسطامی: دشمن بداند از شهادت در راه خدا هراسی نداریم

شهید سبزعلی بسطامی در وصیت‌نامه خود آورده است: دشمن بداند که اگر بر سر ما گلوله‌ها و توپ‌ها و موشک‌ها فرود آید ما از دین و آئین محمد(ص) دست برنمی‌داریم و از شهادت در راه خدا هیچ هراسی نداریم.

۸۹۰/ شهید سبزعلی بسطامی: دشمن بداند از شهادت در راه خدا هراسی نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید سبزعلی بسطامی:

بسم الله الرحمن الرحیم

با درود و سلام بر یگانه منجی بشریت مهدی موعود و نایب بر حقش امام شهیدپرور ایران و با درود و سلام بر شهدا از صدر اسلام تا کنون.

پس از تقدیم عرض سلام، سلامتی شما  را از درگاه خداوند خواهان و خواستارم.

پدرجان و مادر مهربانم امیدوام که مرا حلال کنید و از شهید شدن من ناراحت نباشید که خدا صابران را دوست دارد.

آری هر انسانی که به این دنیا می آید باز باید برگردد اما این برگشتن‌ها از زمین تا آسمان با هم فرق دارند یکی با مرگی می‌رود که تمام ملائکه به احترام او و بخاطر او و بخاطر عظمت او جلویش تعظیم می‌کنند و دیگری با مرگی می‌رود که همه ملائکه او را لعن می‌کنند بنابراین حال که مرگ به سراغ همه ما می‌آید طبق آیه قرآن  "انا لله و انا الیه راجعون" آیا مرگ سرخ بهتر است یا مرگ سیاه؟ آیا رنج و زحمت در دنیا بهتر است یا بیچاره بودن در آخرت؟! اگر عقل ما سالم باشد، اگر راهمان فی سبیل الله و هدفمان الله باشد مرگ سرخ را بر مرگ سیاه ترجیح می‌دهیم و راحت بودن در آخرت را بر راحت بودن در دنیا تحمل می‌کنیم و با متجاوزان و دشمنان می‌جنگیم.

ما می‌جنگیم زیرا هدفمان پیروزی اسلام رفع فتنه و شهادت است و امام عزیزمان فرموده که جنگ، جنگ تا رفع فتنه در عالم و به درستی که مردم فداکار و قهرمان و شهیدپرور ایران با دشمنان اسلام و با کافران ملحد جنگیدند و از کشور اسلامی‌مان آنها را بیرون کردند و انشاءالله به یاری خداوند در عالم فتنه و فساد را ریشه‌کن خواهند کرد.

برادران و خواهران مومن و متعهد دشمن باید بداند که اگر بر سر ما گلوله‌ها و توپ‌ها و موشک‌ها فرود آید ما از دین و آئین محمد(ص) دست برنمی‌داریم و از شهادت در راه خدا هیچ هراسی نداریم.

امیدوارم که برادرانم تفنگم را بردارند و راه من را ادامه دهند و امام را تنها نگذارند.

انتهای پیام/89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول