اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

خسارت ۵ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی هتل‌های کشور از کرونا/ فعالیت هتل‌ها بلامانع است

نایب رئیس جامعه هتلداران کشور با بیان اینکه هتل‌ها ۵ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان از کرونا متضرر شدند گفت: امیدواریم هر چه زودتر فعالیت هتل‌ها به روال قبل بازگردد.

خسارت ۵ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی هتل‌های کشور از کرونا/ فعالیت هتل‌ها بلامانع است

شهرام شیروانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه در حال حاضر فعالیت هتل‌ها آغاز شده اما هنوز درخواستی برای رزرو مسافر نداریم‌ اظهار کرد: هنوز مسافری در هتل‌ها اقامت نکرده مگر در مواردی که مسافر عبوری باشد.

وی با تأکید بر اینکه هتل‌ها مشکلی در جذب مسافر همراه با رعایت موارد بهداشتی ندارند گفت: تأکیدات لازم مبنی بر رعایت موارد بر اساس پروتکل‌های بهداشتی به هتل‌ها اعلام شده و در این خصوص مشکلی وجود ندارد.

مدیرعامل گروه هتل‌های بین‌المللی باباطاهر با بیان اینکه طی چهار ماه گذشته هتل‌های همدان در رکود بودند تصریح کرد: هم اکنون وارد ماه سوم بهار شدیم اما همچنان درآمد هتل‌ها به خاطر کرونا صفر است.

وی با بیان اینکه هتل‌ها حدود ۵ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان از شیوع کرونا متضرر شدند خاطرنشان کرد: هتل‌ها این آمادگی را دارند که به روال طبیعی برگردند اما مردم نیز باید موارد بهداشتی را رعایت کنند.

شیروانی با تاکید بر اینکه جامعه هتلداران به سلامت مردم توجه می‌کنند یادآور شد: در راستای سلامتی مردم خود را ملزم می‌دانیم که مسائل بهداشتی رعایت شود و حتماً این مهم مد نظر قرار دارد.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول