اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

سرانه فضای سبز در نهاوند به ۱۱/۲ متر مربع رسید

شهردار نهاوند گفت: با کاشت ۱۲ هزار درخت در بلوار خلیج فارس، بام نهاوند و ورودی‌های شهر، سرانه فضای سبز نهاوند از ۱۰ متر مربع به ۱۱/۲ متر مربع رسید.

سرانه فضای سبز در نهاوند به ۱۱/۲ متر مربع رسید

محمد حسین‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند با بیان اینکه با کاشت ۱۲ هزار درخت در بلوار خلیج فارس، بام نهاوند و ورودی‌های شهر سرانه فضای سبز از ۱۰ متر مربع به ۱۱/۲ متر مربع رسید بر لزوم ارتقای سرانه فضای سبز مطابق با استاندارد تأکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: سرانه فضای سبز تا قبل از سال ۹۷ به میزان ۹/۸ متر مربع بود که در سال ۹۸ با کاشت انواع گونه درختی و درختچه در بام نهاوند و چهارباغ، میادین بلوارها و نقاط مختلف شهر به حدود ۱۰/۲ متر مربع رسید.

شهردار نهاوند با بیان اینکه در حال حاضر نیز با کاشت ۱۲ هزار اصله نهال، یک متر به سرانه فضای سبز اضافه شده و به ۱۱/۲ متر مربع رسیده است افزود: باید فرهنگ اصیل درختکاری در بین آحاد مردم، فرهنگ‌سازی و نهادینه شود و با حفظ و رسیدگی به نهال، درخت و فضای سبز، نسل‌های آینده بتوانند از ثمرات آن استفاده کنند.

وی در پایان سخنانش اظهار کرد: به منظور بالا بردن سرانه فضای سبز، در حال حاضر کاشت درخت در بام نهاوند و اطراف شهر ادامه دارد.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول