اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

آمار مبتلایان به کرونا در اسدآباد تثبیت شد/ مورد جدید نداشتیم

فرماندار اسدآباد از تثبیت آمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: طی ۱۰ روز اخیر مورد جدیدی از بیماری کرونا در اسدآباد گزارش نشده و روی عدد ۲۶ باقی مانده است که امیدواریم با تلاش مردم همچنان این رکورد باقی بماند.

آمار مبتلایان به کرونا در اسدآباد تثبیت شد/ مورد جدید نداشتیم

 به گزارش خبرگزاری فارس از همدان مجید درویشی بعد از ظهر امروز در کمیته اطلاع‌رسانی پیشگیری از بیماری کووید-۱۹  اظهار کرد: دانشکده علوم پزشکی اسدآباد مستقل و کادر درمانی آن خوب و مجرب هستند و این امتیاز خوب برای این شهرستان است.

وی با اشاره اینکه بیمارستان اسدآباد مجهز به استانداردهای روز است گفت: با تلاش کادر ایثارگر شاغل در مجموعه بهداشت و درمان و با غربالگری و بیماریابی شفاف و به موقع و نیز قرنطینه‌سازی افراد مشکوک به بیماری، توانسته‌ایم در حال تثبیت آمار مبتلایان به کرونا در اسدآباد باشیم.

فرماندار شهرستان اسدآباد طی ۱۰ روز گذشته آمار مبتلایان به کرونا در عدد ۲۶ ثابت مانده است افزود: کادر بهداشت و درمان اسدآباد با مدیریت هوشمندانه به خوبی مشغول ارائه خدمات هستند.

وی خاطرنشان کرد: بهبودی ۸۵ درصد بیماران مبتلا به کرونا قابل توجه بوده و خوشبختانه اسدآباد در کشور خوب درخشیده است.

درویشی بیان کرد: پزشکان، پرستاران، نیروهای خدماتی، بهورزان و تمام کادر بهداشت و درمان و نیز نیروها و مدیران ستادی دانشکده علوم پزشکی به درستی وظایف خود را انجام داده‌اند که ما قدردان آنها هستیم.

وی خاطرنشان کرد: ۸۰ درصد تاثیرگذاری در حل مشکل  بیماری، کمک و همراهی مردم بوده و مردم فهیم شهرستان همچنان با پیوستن به پویش "در خانه ماندن" می‌توانند از انتشار این ویروس جلوگیری کنند.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول