اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

توزیع ۲۵۰ جهیزیه بین نوعروسان نیازمند همدان

مسوول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان از توزیع ۲۵۰ جهیزیه بین نوعروسان نیازمند همدان طی هفته آینده خبر داد.

توزیع ۲۵۰ جهیزیه بین نوعروسان نیازمند همدان

علی قراباغی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از توزیع ۲۵۰ مورد جهیزیه توسط بسیج سازندگی در استان خبر داد و اظهار کرد: هفته آینده ۲۵۰ جهیزیه بین نوعروسان نیازمند توزیع خواهیم کرد که ۱۱۰ مورد شنبه هفته آینده و مابقی در روزهای آتی آن هفته توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این اقدام در راستای تعهد به توزیع ۵۰۰ جهیزیه طی امسال بوده است گفت: ۲۰۰ جهیزیه در هفته بسیج، ۵۰ مورد دی‌ماه و ۲۵ مورد ماه قبل توزیع شد و در این مرحله نیز ۲۵۰ مورد خواهد شد که در مجموع به ۵۰۰ مورد برسد.

مسوول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان بیان کرد: با توجه به ممنوعیت برگزاری مراسم و اجتماعات نسبت به کنترل بیماری کرونا؛ توزیع این اقلام جهیزیه جزو برنامه‌هایی بود که به سال ۹۹ موکول شود اما با توصیه‌هایی نسبت به عدم برگزاری مراسم‌ عروسی توسط زوجین، این جهیزیه‌ها امسال توزیع می‌شود چراکه جامعه نیاز به شور و نشاط دارد.

وی با تاکید به اینکه به زوجین گفته شده حق برگزاری مراسم عروسی را در این روزها ندارند اما می‌توانند زندگی مشترک خود را بدون مراسم برگزار کنند افزود: مراحل قبلی توزیع جهیزیه‌ها با حضور مسوولان و سایر افراد همراه بود اما در این دوره کسی را دعوت نخواهیم کرد.

قراباغی با اشاره به اینکه برای هر جهیزیه ۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان هزینه شده است گفت: ارزش واقعی این جهیزیه‌ها به قیمت روز ۱۲ تا ۱۵ میلیون تومان است چون اقلام قیمت کارخانه و نه نمایندگی و بازار است.

وی با بیان اینکه این جهیزیه‌ها شامل ۱۴ قلم عمده نیازمندی زندگی ساده یک ایرانی را دارد که شامل یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، پنکه، اتو، بخاری، سرویس آشپزخانه، جاروبرقی، سرویس خواب و ... می‌شود.

انتهای پیام/89026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول