اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۷| سه‌شنبه‌ها با موری/ پرسش از شاگرد؛ پاسخ از استاد

شما را دعوت می‌کنیم به یک پویش، «#خانه_بمانیم_کتاب_بخوانیم»؛ در اینجا با کتاب خاطره‌انگیز «سه شنبه‌ها با موری» آشنا می‌شوید با گریزی به سوالات مهم زندگی.

۷| سه‌شنبه‌ها با موری/ پرسش از شاگرد؛ پاسخ از استاد

خبرگزاری فارس-همدان؛ این روزها و با وجود موجود ریزی به نام «کرونا» بهترین کار خانه ماندن است و شیرین‌ترین کار در خانه هم کتاب خواندن.

به همین منظور خبرگزاری فارس با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، هر روز برای شما کتابی معرفی خواهد کرد تا کمی اوقات فراغت شما را پر کند.

کمی از کتاب را هم برای شما خواهیم خواند البته به اندازه‌ای که حقوق مولف و ناشر حفظ شود. اینجا شما را دعوت می‌کنیم برای یک پویش، #خانه_بمانیم_کتاب_بخوانیم، عکس‌های خود را نیز به اینستاگرام خبرگزاری فارس به آدرس farshamedan و یا اینستاگرام اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان به آدرس hamedan_public_libraries ارسال کنید.

پرسش و پاسخ

میچ آلبوم در سال ۱۹۹۷ کتابی پرطرفدار به نام سه‌شنبه‌ها با موری را نگارش و منتشر کرده که با استقبال خوبی روبرو شد. به طوری که در سال ۲۰۰۰ به عنوان پرفروش‌ترین کتاب سال نیز شناخته شد. نویسنده آمریکایی‌تبار است و داستان برخورد خود با استادش موری را بیان می‌کند که آخرین روزهای عمرش را سپری می‌کند و میچ از او سؤوالات خود را می‌پرسد. در اصل موری قهرمانی است که مرگ را پذیرفته اما می‌خواهد تا آخرین روزهای زندگی‌اش به بهترین اندیشه‌ها دست یابد.

«سه‌شنبه‌ها با موری» توسط انتشارات مختلفی به چاپ رسیده و مترجم‌های مختلفی آن را به فارسی برگرداندند.

 

خوانش بخشی از کتاب با صدای «مریم رنجبران» دانشجو همدانی که به کمپین #خانه_بمانیم_کتاب_بخوانیم پیوسته است.

انتهای پیام/89040/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول