اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

برخورد با مالکان اقامتگاه‌های غیرمجاز در همدان/ پلمب ۶ خانه‌مسافر

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان گفت: با مالکان اقامتگاه‌هایی که اسکان مسافران غیر مجاز را دارند، برخورد می‌شود.

برخورد با مالکان اقامتگاه‌های غیرمجاز در همدان/ پلمب ۶ خانه‌مسافر

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی مالمیر ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنا بر مصوبه ستاد مبارزه با بیماری کرونا به منظور حفظ سلامت شهروندان و هموطنان با هرگونه اسکان و پذیرش مسافر در مسافرخانه‌ها و منازل استیجاری غیرمجاز در همدان برخورد می‌شود.

وی بیان کرد: بر همین اساس کمیته‌ای متشکل از کارشناسان اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان و عوامل نیروی انتظامی تشکیل و با بررسی میدانی در مناطق مختلف شهر نسبت به شناسایی و برخورد قانونی با متخلفان  اقدام می‌شود.

معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان نیز گفت: علاوه بر صدف‌های مجازی از سوی پلیس فتا و نیز ارسال پیامک و هشدار لازم به خانه مسافرهای مجاز و غیرمجاز در همدان، در طول دو روز گذشته برای بیش از ۲۰ باب خانه تذکر و اخطاریه  مبنی بر عدم پذیرش مسافر صادر شده و ۶ واحد غیر مجاز نیز که اقدام به اسکان مسافر کرده بودند، پلمب شد.

علی خاکسار از همشهریان همدانی خواست در صورت مشاهده اسکان و پذیرش مسافر در هر نقطه از شهر مراتب را از طریق شماره ۳۸۲۷۴۹۴۶ به کمیته مربوط انعکاس دهند.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول