اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

سردار سلیمانی نقشه‌های دشمن در منطقه را به هم زد

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه دشمن با راه‌اندازی جنگ ۳۳ روزه در لبنان و ایجاد داعش در سوریه قصد حذف کشورهای شیعه‌نشین از اطراف اسرائیل را داشت گفت: سردارسلیمانی به همراه افرادی چون سردار همدانی، نقشه دشمن را به هم زدند.

سردار سلیمانی نقشه‌های دشمن در منطقه را به هم زد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی در یادواره شهدای فصل زمستان شهر مریانج با تأکید بر لزوم توجه به تبعیت از سیره شهدا اظهار کرد: سردار سلیمانی در راه انقلاب و دفاع از ولایت سال‌های مجاهدانه کار کرد و در نهایت نیز مزد زحمات و ایثار خداگونه‌اش را گرفت.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی به دنبال نام و مقام نبود گفت: ایشان در جایی که برخی پیشنهاد کاندیداتوری را به او دادند، آن را نپذیرفت.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به اینکه سردار تنها به دنبال جلب رضایت خدا و ولی خدا بود افزود: بنا به گفته یکی از دوستانش او حتی برای عروسی پسرش پول کم آورده بود زیرا هیچ وقت حق مأموریت نمی‌گرفت.

وی با بیان اینکه معتقدم مظلومیت سردارسلیمانی از عظمت او بیشتر است گفت: باید راه و روش سردار را در زندگی خود پیاده کنیم تا به تعالی دست یابیم.

رستمی در ادامه سخنانش با تأکید بر لزوم توجه به مطالبه‌گری، سردار سلیمانی را انسانی مطالبه‌گر دانست و افزود: مردم عزیز ما نیز باید با حضور پرشور در صندوق‌های رأی افراد مطالبه‌گر را به مجلس بفرستند.

وی افزود: کاندیداها و مسوولان باید بدانند حضور در عرصه مجلس و دولت، فرصت نوکری نایب امام زمان(عج) و خدمت به مردم است بنابراین اگر کسی برای جاه‌طلبی، قدرت‌طلبی و شهرت‌ آمده است صلاحیت لازم را ندارد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه سردار سلیمانی حجت را بر همه تمام کرده است مطرح کرد: سردار به وعده‌های خدای بزرگ ایمان داشت و هیچ گاه متزلزل نشد.

وی با بیان اینکه دشمن فکر می‌کرد با ترور سردار سلیمانی می‌توان به اهداف خود در منطقه دست یابد اما کاملاً اشتباه کرد گفت: تصور دشمن این بود که بعد از از تحریم‌های متعدد، ناامید کردن مردم و جنگ روانی می‌تواند ضربه نهایی به نظام جمهوری اسلامی را بزند.

رستمی در ادامه با اشاره به اینکه دشمن با راه‌اندازی جنگ ۳۳ روزه در لبنان و ایجاد داعش در سوریه قصد حذف کشورهای شیعه‌نشین از اطراف اسرائیل را داشت گفت: سردارسلیمانی به همراه افرادی چون سردار همدانی، نقشه دشمن را به هم زدند.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم باطل‌السحر شیاطین بود و منطقه را از دست آمریکا و داعش نجات داد تصریح کرد: او مجاهدی مؤمن، پای کار و مدبر بود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها مطرح کرد: دشمن با ترور سردار سلیمانی می‌خواست ایران را گرفتار دور فرسایشی کند چراکه فکر می‌کرد مردم با حمله نظامی تلافی‌جویانه مخالفت می‌کنند و سکوت ایران، اعتبار نظام را خدشه‌دار خواهد کرد!.

وی تشییع باشکوه پیکر سردارسلیمانی را یوم‌الله دانست و گفت: رئیس جمهوری آمریکا با دیدن این صحنه قالب تهی کرد و تمام نقشه‌های خود را بر باد دید.

رستمی شهادت حاج قاسم را بزرگترین عملیات زندگی او عنوان کرد که هم انقلاب اسلامی را بیمه کرد و هم هیمنه آمریکا را درهم ریخت.

وی با بیان اینکه گزینه‌های نظامی آمریکا هنوز روی میز است افزود: البته بدانید که دشمن نه‌ تنها امروز جرأت حمله به ایران را ندارد؛ بلکه باید از منطقه نیز خارج شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به اینکه مکتب سردار سلیمانی بدین معناست که اگر کسی برای خدا و در راه خدا کار کند؛ شکستی برای او وجود ندارد و عزت از آن اوست بیان کرد: خداوند متعال چنان عزتی به حاج‌قاسم داد که این فرزند روستای دورافتاده‌ای در کرمان با شهادت خود طوفانی به پا کرد که پیکر ستمگران جهان را به لرزه درآورد.

انتهای پیام/ 3140/ ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول