اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اعلام نامزد شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از «بهار و کبودراهنگ»

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان همدان حمایت خود از «عیسی جعفری» کاندیدای حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ را اعلام کرد.

اعلام نامزد شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از «بهار و کبودراهنگ»

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان همدان با صدور اطلاعیه‌ای حمایت خود از «عیسی جعفری» از حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ را اعلام کرد.

متن اطلاعیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شیعه ۱۴ قرن از میان دریای خون گذشته است تا به تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی رسیده است و ضامن اقتدار و عظمت آن در برهه حساس کنونی تشکیل مجلس قوی و کارآمد است، مجلسی که دغدغه های مردم را در اولویت قانونگذاری قرار داده و در تمام شئون پیروی عملی از ولایت فقیه را سرلوحه کار خود قرار دهد.

به استحضار مردم سرافراز حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ می‌رساند شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان پس از بررسی جمیع جوانب و مشورت با نخبگان حوزوی و دانشگاهی، فعالان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و تشکیل مجمع بزرگ مردمی به منظور تشکیل مجلس قوی و کارآمد برای حوزه انتخاباتی کبودراهنگ و بهار مهندس عیسی جعفری را به عنوان کاندیدای اصلح انقلابی و کارآمد معرفی می‌کند.

از همه مردم شریف دعوت می‌کنیم با حضور حداکثری پای صندوق‌های رای زمینه قوت برای انقلاب اسلامی و آینده‌ای روشن و ایرانی سربلند را فراهم آورند.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول