اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

«شنای پروانه»، پرمخاطب‌ترین اکران

«شنای پروانه» که روز گذشته در همدان اکران شد، پرمخاطب‌ترین فیلم جشنواره در همدان بود به طوری که سینما در دو سانس‌ اکران این فیلم با حجم زیادی از مخاطبان مواجه بود.

«شنای پروانه»، پرمخاطب‌ترین اکران

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، اکران فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فجر از ۱۵ بهمن در همدان آغاز شده و تاکنون هشت فیلم از ۱۹ فیلمی که قرار بود در همدان اکران شود، به روی پرده سینماهای رفته است.

«درخت گردو» در نخستین روز اکران‌های همدان به روی پرده سینماهای قدس و فلسطین رفت که بسیار مورد استقبال قرار گرفت و مردم همچنان ژانر دفاع مقدس را برای تماشا ارزشمند می‌دانند.

«ابر بارانش گرفته» دیگر فیلمی بود که در سینماهای همدان اکران شد و این فیلم نیز مخاطبان خاص خود را داشت که این فیلم نیز در بخش سودای سیمرغ اکران شد.

در روز دوم «روز صفر» و «بی‌صدا حلزون» اکران شد که «روز صفر» از نگاه مخاطبان فیلم خوبی بود و مورد پسند آنها قرار گرفت.

«پدران» و «سینما شهر قصه» اکران‌های روز دوم بود که جمعی از بازیگران و کارگردان و دیگر عوامل فیلم در حاشیه اکران فیلم «پدران» در سینما حضور یافتند.

در روز سوم، فیلم‌های «پوست» و «شنای پروانه» به روی پرده رفت که «شنای پروانه» در هر دو سانس با استقبال پرشور مردم مواجه شد.

«درخت گردو» و «شنای پروانه» پرمخاطب‌ترین در همدان

مدیر امور سینمایی موسسه بهمن سبز حوزه هنری همدان در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه دو فیلم «درخت گردو» و «شنای پروانه» پرمخاطب‌ترین فیلم جشنواره در همدان بود اظهار کرد: سینماها در سانس‌های اکران این دو فیلم با حجم زیادی از مخاطبان مواجه بود.

سعید شرفی بیان کرد: گفته می‌شود دو فیلم «آبادان یازده ۶۰» و «خروج» نیز از نگاه مخاطبان فیلم‌های جذاب این دوره از جشنواره است که در همدان طی دو روز آینده اکران خواهد شد.

وی از نقد و تحلیل فیلم‌های سانس اول سینما قدس خبر داد و گفت: در سالن دو سینما قدس پس از اکران سانس نخست سینما با حضور هنرمندان، کارشناسان نقد فیلم برگزار می‌شود که علاقمندان به سینما نیز می‌توانند حضور یابند.

انتهای پیام/89003/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول