اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

توجه ویژه جشنواره تئاتر کودک به رده سنی مخاطبان

عضو هیأت انتخاب بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان گفت: توجه به رده سنی و ظرفیت بخش خردسال و نیز مشارکت خردسالان در نمایش از ویژگی های مهم این حوزه است.

توجه ویژه جشنواره تئاتر کودک به رده سنی مخاطبان

نگار نادری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه جدا بودن بخش‌های خردسال، کودک و نوجوان نشان از توجه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به رده سنی است، اظهار کرد: برای تولید یک تئاتر خوب باید ابتدا به سن مخاطب توجه شده و سپس کار تولید شود.

وی با بیان اینکه تئاتر خردسال باید با زبانی ساده و خلاق مسائل مورد نیاز خردسالان را بیان کند، افزود: روانشناسی کودک در کنار خلاقیت و هنر تئاتر لازمه یک نمایش خوب است.

عضو هیأت انتخاب بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با بیان اینکه تئاتر کودک و نوجوان اهمیت بسیار بالایی دارد و جشنواره های متعددی در این زمینه برگزار می‌شود گفت: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان معتبرترین جشنواره در زمینه کودک است و هر دوره به کیفیت آن اضافه می‌شود.

وی با بیان اینکه کودک امروز، می‌تواند فرد بسیار مفیدی در آینده باشد اضافه کرد: توجه بیشتر به کودکان و بها دادن به آن ها و ایجاد یک انجمن تخصصی کودک و نوجوان بر آینده آنها تاثیر بسیاری دارد.

بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با شعار «کودک، طبیعت، تئاتر» از ۱۶ تا ۲۱ آبان ماه ۱۳۹۸ در همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول