اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

قیمت نان کارشناسی‌شده ابلاغ شود

رئیس اتحادیه صنف نانوایان همدان با بیان اینکه افزایش قیمت نان باید به صورت کارشناسی شده ابلاغ شود تا مشکلات واحدهای صنفی حل شود گفت: اگر قیمت تعیین شده ابلاغ نشود کم‌فروشی و کیفیت پایین در نانوایی‌ها تداوم خواهد داشت.

قیمت نان کارشناسی‌شده ابلاغ شود

ابوذر گل‌محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه تاکنون افزایش قیمت نان در نانوایی‌ها ابلاغ نشده است اظهار کرد: در نانوایی‌ها مبلغ ۴۰۰ تومان برای نان محلی بزرگ گرفته شده و در حال حاضر نان لواش با قیمت ۲۰۰ تومان عرضه می‌شود.

وی تأکید کرد: کارگروه نان استان تولید نان محلی را به واحدهای مجوزدار نانوایی واگذار کرد تا از تولید زیر زمینی و غیر بهداشتی نان محلی جلوگیری شود.

رئیس اتحادیه صنف نانوایان همدان با اشاره به اینکه افزایش قیمت نان باید به صورت کارشناسی شده ابلاغ شود تا مشکلات واحدهای صنفی حل شود افزود: اگر قیمت تعیین شده ابلاغ نشود کم‌فروشی و کیفیت پایین در نانوایی‌ها تداوم خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تعیین قیمت آنالیز شده توسط کارشناسان از ضرر و زیان تولیدکننده و مصرف‌کننده جلوگیری خواهد کرد ادامه داد: متاسفانه قیمت گاز واحدهای صنفی به صورت چراغ خاموش افزایش یافته است.

گل‌محمدی با اشاره به اینکه کیفیت آرد کارخانه‌ها بسیار کاهش یافته است خاطرنشان کرد: از زمانی که سهمیه‌بندی آرد در استان رخ داد کیفیت آرد بیش از پیش کاهش یافت.

وی در پایان از مسوولان استان خواست تا نرخ جدید نان هرچه زودتر ابلاغ شود.

انتهای پیام/89033/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول