اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

گسترش توریسم سلامت بین همدان و کرکوک

در جلسه بررسی گسترش توریسم سلامت بین همدان و کرکوک عراق بر گسترش گردشگری سلامت و توریسم پزشکی بین اين دو شهر تأكيد شد.

گسترش توریسم سلامت بین همدان و کرکوک

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عصر امروز جلسه بررسی گسترش توریسم سلامت بین همدان و کرکوک با حضور محمدمهدی البیاتی وزیر اسبق حقوق بشر عراق، معاون درمان و جمعی از مسوولان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا برگزار شد.

در این جلسه که با حضور محمد مهدی البیاتی وزیر اسبق حقوق بشر عراق، ابراهیم جلیلی معاون و حسن بهرامی مدیر درمان علوم پزشکی همدان، ویدا سمیعی مسوول گردشگری بین المللی سلامت دانشگاه و نمایندگانی از شرکت‌های گردشگری ایران و عراق برگزار شد، حاضران راه‌های گسترش گردشگری سلامت و توریسم پزشکی بین کرکوک و همدان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

محمدمهدی البیاتی در این جلسه گفت: وجوه مشترک زیادی که بین کرکوک و همدان وجود دارد لزوم تسهیل گردشگری و ایجاد راه‌هایی به منظور استفاده از ظرفیت همدان در بحث توریسم سلامت را مضاعف کرده است.

وی از مشترکات کرکوک و همدان به زبان ترکی و دین مشترک اشاره کرد و افزود: همدان با توجه به شرایط اقلیمی و ارزانی خدمات گردشگری و سلامت می‌تواند مورد توجه گردشگران به ویژه گردشگران سلامت قرار گرفته و به توسعه این استان نیز کمک کند.

در ادامه ابراهیم جلیلی ضمن استقبال از توسعه گردشگری سلامت گفت: همدان آب و هوای خوب، وجود مکان‌های تاریخی و مذهبی و جاذبه های طبیعی از ظرفیت بالایی در حوزه سلامت برخوردار است.

معاون درمان علوم پزشکی همدان افزود: با تسهیل ارتباط و رفت و آمد بین مردم کرکوک به استان همدان علاوه بر ارائه خدمات درمانی مناسب به شهروندان کرکوک، در تحقق رونق اقتصادی استان نیز سهیم بود.  

انتهای پیام/ 89050/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول