اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کاریکاتور «قدس و هولوکاست» در همدان

مدیر روابط عمومی حوزه هنری استان همدان گفت: نمایشگاه کاریکاتور «قدس و هولوکاست» دوشنبه 14 مردادماه در نگارخانه فرهنگسرای عین‌‌القضات همدان افتتاح می شود.

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کاریکاتور «قدس و هولوکاست» در همدان

مسعود فلاح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: نمایشگاه کاریکاتور قدس و هولوکاست از سوی واحد تجسمی حوزه هنری همدان و با مشارکت سازمان فرهنگی هنری، ورزشی شهرداری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از آنجایی که زبان کاریکاتور ابزاری مهم، قدرتمند و جهانی در نقد و آگاهی‌بخشی‌های سیاسی و فرهنگی است، حوزه هنری همدان در همین راستا اقدام به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کاریکاتور قدس و هولوکاست کرده است.

مدیر روابط عمومی حوزه هنری استان همدان با بیان اینکه همدان دارای کاریکاتوریست‌های قوی و کارآمدی است افزود: برای تقویت این ظرفیت در استان همدان کارگاه یک‌روزه و تخصصی کاریکاتور با تدریس هادی اسدی و محمود نظری همزمان در روز افتتاحیه در سالن کنفرانس مجموعه عین‌القضات برگزار خواهد شد.

وی تعداد کاریکاتورهای این نمایشگاه را 90 عدد عنوان کرد و گفت: در بخش هولوکاست این نمایشگاه، منتخب آثار 400 کاریکاتوریست از 50 کشور دنیا حضور دارد و به همت واحد تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی این آثار در سراسر ایران به نمایش گذاشته خواهد شد.

فلاح یادآور شد: نمایشگاه هولوکاست و قدس از 14 تا 22 مردادماه از ساعت 9 تا 12:30 و 16 تا 19 در نگارخانه فرهنگسرای عین‌القضات همدانی میزبان علاقمندان است.

انتهای پیام/89003/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول