اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

حاميان قدس آمدند

مردم همدان در آخرین جمعه ماه رمضان با حضور در راهپیمایی روز قدس مانند هر سال شگفتی دیگری آفریدند و با استکبارستیزی خود بار دیگر ثابت کردند همدان به واقع دارالمجاهدین نام گرفته است.

حاميان قدس آمدند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، راهپیمایی روز قدس با حضور اقشار مختلف مردم از پیاده‌راه میدان امام خمینی(ره) آغاز شد؛ ساعت شروع راهپیمایی 11 اعلام شده بود اما برخی زودتر آمده بودند، رأس ساعت 11 راهپیمایی به سمت خیابان شریعتی آغاز شد، مقصد هم حسینیه امام(ره) در خیابان پاسداران بود.

در این مراسم دشمن‌شکن مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان از پیر و جوان گرفته تا زن و مردم با حضور در راهپیمایی بار دیگر استکبارستیزی و ظلم‌ستیزی خود را با شعار«مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» فریاد زدند.

پیرمردان و پیرزنان با قدی خمیده، مادران و پدران با فرزند در آغوش، دخترکانی با چادر‌های کوچک خود، جوانان و نوجوانان و... همه و همه آمدند تا بار دیگر از مردم مظلوم فلسطین حمایت کند.

بازار گرفتن عکس یادگاری هم داغ داغ بود، از طرف دیگر عکاسان و تصویربرداران از بالای پل حضور پرشور مردم روزه‌دار را منعکس می‌کردند.

حاج احمد صفدری پیرمرد عصا به دست همدانی در گفت‌و‌گو با فارس در رابطه با علت حضور خود در راهپیمایی روز قدس با بیان اینکه امام خمینی(ره) فرموده که اسرائیل غده سرطانی است اظهار کرد: اسرائیل و آمریکا همیشه به مردم دنیا ظلم کردند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون سعی داشته هر سال در راهپیمایی روز قدس شرکت کند ادامه داد: آمریکا با ایادی خود همیشه به دنبال چپاول مردم ایران است اما ما اجازه نمی‌دهیم که به آرزوی خود برسد.

هستی صنعتی دختر هفت ساله که همراه با پدر و مادر خود در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده بود علت حضور خود را حمایت از کودکان فلسطین دانست و گفت: پدرم در مورد کودکان فلسطین و یمن برایم گفته و می‌دانم اسرائیل و آمریکا کودکان این کشور را اذیت می‌کنند و پدر و مادر آنها را می‌کشند.

این کودک 7 ساله آرزو کرد هیچ وقت در هیچ کجای دنیا در حق کودکان ظلم نشود و آنها هم بتوانند با خیال راحت بازی کنند و درس بخوانند.

مادر هستی در ادامه با بیان اینکه مادر و پدر‌ها وظیفه دارند کودکان خود را در ارتباط با یکسری مسائل آگاه کنند اظهار کرد: سعی کرده‌ایم با زبان کودکانه موضوع فلسطین و ظلم آمریکا و اسرائیل را برای هستی توضیح دهیم تا در آینده آگاه باشد.

سید محمد حسینی شهروند 43 ساله همدانی در ادامه با اشاره به اینکه امام راحل روز قدس را به عنوان یوم‌الله نامگذاری کردند اظهار کرد: حضور هر مسلمان برای حمایت از مظلومان جهان در این روز واجب است و نشان از آزادگی آنها دارد.

وی با اشاره به اینکه در اغلب کشور‌های مسلمان جهان با تاسی از ایران، مردم در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و انزجار خود را از ظالمان نشان می‌دهند گفت: خوشبختانه مردم ایران همیشه با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان مستکبران جهان زده و آنها را نا امید کرده‌اند.

انتهای پیام/ 89045/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول