اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مدعيان دموکراسی به خواست مردم فلسطین احترام بگذارند

رئیس مجمع بسیج استان همدان گفت: امروز باید انتخابات آزاد برای فلسطین برگزار شود تا تصمیم نهایی بر اساس رأی مردم برای این کشور گرفته شود.

مدعيان دموکراسی به خواست مردم فلسطین احترام بگذارند

محمدعلی‌ زلفی‌گل امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه داعیه‌داران دموکراسی اجازه انتخاب سرنوشت کشور فلسطین را به مردم این سرزمین نمی‌دهند اظهار کرد: امروز باید انتخابات آزاد برای فلسطین برگزار شود تا تصمیم نهایی بر اساس رأی مردم برای این کشور گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه هرچه مردم فلسطین تصمیم گرفتند، باید همان اجرا شود افزود: برگزاری راهپیمایی روز قدس در هر سال نشانه زنده بودن و پویایی انقلاب اسلامی است که 40 سال است مسأله فلسطین را زنده نگاه داشته است.

رئیس مجمع بسیج استان همدان گفت: هدف از راهپیمایی روز قدس جدای از اینکه در راستای دفاع از مظلومان جهان است به دنبال تقویت وحدت بین مسلمانان است.

وی با دعوت از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: با توجه به تهدیدات اخیر آمریکا مردم ایران اسلامی از این فرصت استفاده کرده و با حضور دشمن‌شکن وحدت را به رخ بیگانگان ‌بکشند.

زلفی‌گل افزود: این وحدت امروز امیدبخش دوستان نظام مقدس جمهوری اسلامی و خاری در چشم دشمنان این آب و خاک خواهد بود.

انتهای پیام/89040/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول