کاریکاتور | گوگل در دسترس قرار گرفت، مواظب باشید

گوگل برگشت دوستان خواهشا مواظب امنیت کشور و مسئولین و... باشید.طراح: عباس گودرزی
19:47 - 27 فروردین 1405
جامعه
علم و پیشرفت
فرهنگ




59 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌گرگری هاوس‌
@house27 فروردین 1405
در پاسخ به
دوش اب سرد یادت نره #اینترنت

تصویر نمایه‌ی ‌Sir Sajad‌
@user17738617449927 فروردین 1405
در پاسخ به
دو ماه #اینترنت قطع بود انواع ترورها و هک ها صورت گرفت و امنیت سایبری مردم هم با آپدیت نشدن نرم افزارها مورد خطر قرار گرفته‌. حالا شما فاز چه برداشتی؟

تصویر نمایه‌ی ‌دیوید رفوآ‌
@DRSDavidSoft27 فروردین 1405
در پاسخ به
‎@goodarziart برای کشیدن کاریکاتور و سایر art هایتان از چه نرم‌افزاری استفاده می‌کنید و به‌طور معمول چه‌قدر زمان می‌برد؟

تصویر نمایه‌ی ‌Ville Valo's Wife‌
@AbsoluteSorrow27 فروردین 1405
در پاسخ به
خب شما که قرار نیست استفاده کنی، چرا نگرانی؟🙏#اینترنت

تصویر نمایه‌ی ‌مهدی پدرام‌
@mehdipedram27 فروردین 1405
در پاسخ به
عباس عزیز! #گوگل کاریکاتور نمی‌خواهد آن‌قدر در بحث حفاظت اطلاعات امنیتی کار برای انجام دادن هست که نوبت به گوگل که 25 میلیون هم‌وطنت ازش مستقیم و غیرمستقیم نان در می‌اوردند نمی‌رسد. یک کاریکاتور برای دوربین‌های شهری بکشی بهتره.

تصویر نمایه‌ی ‌ایرانی‌
@Iraniiiiiiiiiiiiii27 فروردین 1405
در پاسخ به
وقتی قطع بود شهید لاریجانی ترور شد،همچنین برخی دیگر از فرمانده های سطح اول نظام.وقتی قطع بود شبکات بانکی هم دچار اختلال شدن.مشکل از عدم توانایی ما در دفاعه نه چیز دیگری.تاثیر داره ولی نه اینطور که شما جو میدی.

تصویر نمایه‌ی ‌زهر شعبه 4‌
@Backhellw27 فروردین 1405
در پاسخ به
هنرمند مملکت: عقل ندارین راحتین بخدا#اینترنت

تصویر نمایه‌ی ‌سعید یار احمدی‌
@saeidYarAhmady27 فروردین 1405
در پاسخ به
اگه اتفاقی دوباره بیفته مسئولینی که این شبکه جاسوسی رو باز کردن باید از مسئولیت خلع بشن

تصویر نمایه‌ی ‌مهدی پدرام‌
@mehdipedram27 فروردین 1405
در پاسخ به
اگر ترامپ بخواهد ببیند همان اندروید گوشی‌ات یا همان مرورگر کافی‌ست. یا حتا ویندوز یا مکی که باهاش کاریکاتور می‌کشی هم کافی هست ولی چرا برای آن‌ها کاریکاتور نمی‌کشی؟ چون موج سواری ندارند چون منافع مالی ندارند. اگر ویندوز رقیب رانتی در داخل داشت برای آن هم می‌کشیدی.

تصویر نمایه‌ی ‌یه ایرانی‌
@mhoseini27 فروردین 1405
در پاسخ به
یه دونه دیگه هم بکش : آقای عباس گودرزی در حالی که نمی‌داند دارد چه می‌کند، آب به آسیاب دشمن می‌ریزد.#اینترنت #اینترنت_بین_الملل #اینترنت_ازاد #نه_به_اینترنت_طبقاتی

تصویر نمایه‌ی ‌حسن کتابی‌
@Ketaby27 فروردین 1405
در پاسخ به
از کی #گوگل اسرائیلی شد؟اینکه گوشی دست بسیاری از دوستان #ایفون امریکایی باشه جای نگرانی نیست؟

@FAFA9927 فروردین 1405
در پاسخ به
حالا خوبه تو این ۴۸ روز با سیم سفیدت داشتی تو همین گوگل وبگردی میکردی! واسه شما به واسه ما اح؟

تصویر نمایه‌ی ‌مهدی پدرام‌
@mehdipedram27 فروردین 1405
در پاسخ به
اندروید. مکینتاش.مرورگرها. ویندوز. فتوشاپ. ایلیستریتور چون مشابه داخلی ندارند برای آن‌ها کاریکاتور نمی‌کشید. مشکل ما با شما دقیقا همین هست. بعد مرد مومن بیکاری هم‌وطن‌هایت را نمی‌بینی؟ آن کسی که باز کرده اندازه یک نقاش معمولی سواد ندارد که امنیت به خطر می‌افتد؟ برای خودشیرینی پا روی نان هم‌وطن؟؟؟؟

@user170910001183000465627 فروردین 1405
در پاسخ به
اوه اوه چ بد دیسلایک شده این پست🤣🤣

تصویر نمایه‌ی ‌Rozvelt2‌
@Rozvelt27 فروردین 1405
در پاسخ به
در ثانیه اول جنگ نتارو قطع کردین که امنیت داشته باشین بازم مسئولینو ترور کردن خودتون مواظب خودتون نیستین ما باشین یکم خجالت بکشید

تصویر نمایه‌ی ‌مهدی‌
@ManOfIran27 فروردین 1405
در پاسخ به
بسووووز اتیش بگیر چشم نداری مردم وصل شن خودت هم توییتر میری هم یوتیوب هم اینستا و حتی همون گوگلی که کاریکاتورشو کشیدی رو راحت میری!خجالت بکش تو برای هموطنانت آرزوی قطع شدن داری نه اینکه لزوما به فکر امنیتشون باشی! #اینترنت #اینترنت_را_وصل_کنید #اینترنت_بین_الملل #internet #internet_freedom

تصویر نمایه‌ی ‌رعیت۲‌
@Behsan227 فروردین 1405
در پاسخ به
برام سواله پشت ذره بین کی داره نگامون میکنه🤣🤣🤣#اینترنت

تصویر نمایه‌ی ‌مهدی‌
@ManOfIran27 فروردین 1405
من میگم کسایی که دارن به وصل شدن #اینترنت_آزاد اعتراض میکنند در واقع کانفیگ فروش و vpn فروش هستند خوبه که نون امثال شما که میلیون میلیون پول کاسبی میکردید آجر شد😁اگر موافقید لایک کنید #اینترنت #اینترنت_را_وصل_کنید #اینترنت_بین_الملل