اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

بیش از 2هزار و 800 واحد مسکن نیمه‌تمام در گلستان

معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: هزار واحد مسکن مهر در گلستان بیش از 30 درصد و هزار و 800 واحد هم کمتر از 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بیش از 2هزار و 800 واحد مسکن نیمه‌تمام در گلستان

اسدالله پناه یزدان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهارکرد: در مسکن مهر فروش اقساطی نشده دو هزار و ۸۸۸ واحد مانده داریم که ۲۰ واحد آن دولتی و بقیه تعاونی و خودمالک است. 

معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: برنامه‌ریزی شده که بخش تعاونی و خودمالکی بزرگ مقیاس تا آخر امسال تعیین تکلیف شود و در خود مالکی کوچک مقیاس و خصوصی هم بحث‌هایی با بانک مسکن داشتیم که فروش اقساطی و تعهدات را یادآوری کنند. 

وی بیان کرد: هزار واحد مسکن مهر گلستان بیش از 30 درصد و هزار و 800 واحد هم کمتر از 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. 

پناه یزدان از کندی همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات خبرداد و عنوان کرد: از پنج هزار و 980 واحد فعال در استان تنها هزار و 848 واحد به عقد قرارداد رسیده است. 

معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: مردم پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها را می‌بینند و با توجه به آن آورده خود را واریز می‌کنند لذا بانک‌ها باید تعهدات خود را جدی بگیرند. 

معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی گلستان در زمینه آماده سازی اراضی هم گفت: برای تمام اراضی، اجرای طرح شده و در حال آماده سازی است؛ پروژه آسایش گرگان پیمانکار گرفته شده و فعال است و تنها مشکل پروژه ۲۴ هکتاری گنبدکاووس است که در شورای عالی مصوب شده و بعد از آن آماده سازی شروع خواهد شد. 

پایان پیام/83026

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول