اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مهار آتش کارگاه درب و پنجره پس از چهار ساعت تلاش آتش نشانی در گنبدکاووس

مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گنبدکاووس گفت: حریق کارگاه درب و پنجره دو جداره در گنبدکاووس بعد از چهار ساعت تلاش امدادگران آتش نشانی مهار و اطفا شد.

مهار آتش کارگاه درب و پنجره پس از چهار ساعت تلاش آتش نشانی در گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس سید سجاد حسینی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۱۲:۲۰ امروز دوشنبه هشتم خردادماه گزارشی مبنی بر حریق در یک کارگاه درب و پنجره دو جداره در گنبدکاووس واقع در خیابان میهن غربی به مرکز اتش نشانی گنبدکاووس مخابره شد.

وی تصریح کرد: آتش به‌قدری مهیب بود که دود ناشی از آن در بخشی از شهر گنبدکاووس رویت می شد. با توجه به مواد قابل اشتعال در این کارگاه مانند چسب و غیره نیروهای آتش نشانی بر سرعت خود در مهار و کنترل آتش افزودند.

مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گنبدکاووس خاطرنشان کرد: گنگ که  حجم آتش زیاد بود و دود ناشی از آن باعث تنگی نفس و دود گرفتگی دو نفر از همکاران در حین اطفای حریق شد که مصدومان به بیمارستان منتقل شدند و بعد از ارائه خدمات درمانی سرپایی مصدومان مرخص شدند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این کارگاه در مرکز شهر و در فضای بسته در کنار مسجد و کوچه بن بست قرار داشت اطفای حریق بسختی انجام شد و بعد از چهار ساعت نیروهای آتش نشانی موفق به اطفای کامل حریق شدند.

حسینی گفت: بیش از ۲۰ نفر از نیروهای اتش نشانی به همراه هفت دستگاه خودرو آتش نشانی که سه دستگاه برای ابرسانی و چهار دستگاه برای امدادرسانی در این اطفای حریق حضور داشتند.

وی بیان کرد: خوشبختانه مصدوم و یا فوتی در این حریق نداشتیم اما خسارت مالی شدیدی به این کارگاه وارد شده است. علت اتش سوزی در دست بررسی است.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول