اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

معرفی 8 محصول مختلف از تعاونی‌های گلستان در نمایشگاه ایران «اکسپو» 2023

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: چهار شرکت تعاونی از گلستان در نمایشگاه ایران «اکسپو» 2023 تهران محصولات خود را معرفی کردند.

معرفی 8 محصول مختلف از تعاونی‌های گلستان در نمایشگاه ایران «اکسپو» 2023

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی گلستان، حسینعلی خواجه مظفری  در حاشیه بازدید از  پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۳)در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران ، گفت: میوه خشک، تنور و فرسازی، چرم دوزی ، فرشش، دانش بنیان، کمربند طبی و ماسک و لبنیات، از جمله محصولات ارائه شده توسط شرکت‌های تعاونی چرم پرتو افکن گنبد، فرش آق قلا، میوه خشک پویان گنبد و لبنیات آشوراده  در این نمایشگاه بود. 

وی افزود: این نمایشگاه فرصت بسیار عالی برای آشنایی تاجران و شرکت‌های تجاری با محصولات تعاونی‌های گلستان است که از طریق انعقاد قراردادهای تجاری باعث رونق کسب و کار، ایجاد اشتغال پایدار و شناسایی ظرفیت های دیگر استان می‌شود. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان تاکید کرد: دیدارها و رایزنی‌های موثر و مطلوبی با تجار و شرکت‌های تجاری بزرگ انجام شده که نتیجه آن برگزاری نشست‌های تعاملی  مابین این شرکت‌ها در آینده بسیار نزدیک خواهد بود. 

خواجه مظفری در پایان بر تداوم حضور شرکت‌های تعاونی در نمایشگاه‌های تخصصی تاکید کرد و گفت: فراهم کردن مقدمات حضور شرکت‌های تعاونی در کشورهای حوزه خلیج فارس و اوراسیا از مهم ترین برنامه‌های این اداره کل برای معرفی محصولات مختلف تعاونی‌های گلستان است

لازم به ذکر است ؛ پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران از روز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت آغاز بکار کرد که با حضور پررنگ شرکت‌های تعاونی گلستان همراه بوده است که مورد بازدید علی وفایی مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گلستان و حسینعلی خواجه مظفری مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان و دیگر مقامات اقتصادی استان قرار گرفت. 

در این نمایشگاه که با هدف ایجاد بازار‌های صادراتی جهانی با تمرکز بر شرق آسیا، اوراسیا، آفریقا و آمریکای لاتین و تنوع بخشی به کالا‌های صادراتی به منظور افزایش ضریب تاب‌آوری اقتصادی کشور افتتاح شد، پاویون ویژه استان گلستان با مدیریت استانداری گلستان به ارائه آخرین دستاورد‌ها و توانمندی‌های صادراتی بخش‌های مختلف پرداخت. 

نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳ در فضایی بالغ بر ۵۰ هزار متر مربع در ۱۵ سالن نمایشگاهی، با میزبانی ۷۰ هیئت تجاری و دولتی مشتمل بر بیش از هزار و ۲۰۰ تاجر و مقام دولتی از سراسر دنیا (۶۰ کشور) در حال برگزاری است.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول