اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

راهپیمایی روز قدس لرزه بر اندام غاصبان فلسطین و اربابان آنها انداخت

امام جمعه گرگان ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی امروز، لرزه بر اندام غاصبان فلسطین و اربابان آنها انداخته است.

راهپیمایی روز قدس لرزه بر اندام غاصبان فلسطین و اربابان آنها انداخت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه روز قدس در گرگان اظهار کرد: امام راحل در ۱۶ مرداد سال ۱۳۵۸ مصادف با سیزدهم ماه مبارک رمضان سال ۱۳۹۹ قمری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس اعلام کردند، آن روز شاید اهمیت این نامگذاری برای خیلی از افراد روشن نبود اما امروز بر همگان روشن و مبرهن شده است.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: نامگذاری روز قدس مسئله فلسطین را از یک مسئله سیاسی و عربی خارج کرد و در فضای بسیار گسترده قرار داد به طوری که امروز کل جهان اسلام و بشریت خود را در برابر فلسطین و ملت مظلوم فلسطین متعهد می داند.

نورمفیدی، حضور مردم ایران در راهپیمایی امروز روز قدس را بسیار باشکوه و حماسی خواند و گفت: به طور قطع راهپیمایی پرشور روز قدس بر اندام غاصبان فلسطین و اربابان آنها لرزه خواهد انداخت، مردم مطمئن باشند فریادها و مخالفت های آنها در روز جهانی قدس تأثیرگذار خواهد بود.

وی یادآور شد: روزی که اسرائیل غاصب سرزمین فلسطین را اشغال کرد به دنبال تخریب مسجدالاقصی بود اما فریادی که در روز جهانی قدس علیه اسرئیل غاصب بلند می شود دست آنها را از انجام این کار کوتاه کرد از طرفی با نامگذاری روز قدس، جبهه مقاومت در منطقه تقویت شد.

امام جمعه گرگان به تحولات کشور سوریه اشاره کرد و گفت: وقتی کشور سوریه دچار چالش شد نیز بسیاری از کشورهای عربی این کشور را طرد کرده بودند اما امروز بسیاری از این کشورها به دنبال برقراری روابط دوباره با سوریه هستند و قرار است بشار اسد در اجلاسیه آتی اتحادیه عرب شرکت کند. این در حالی است که پیش از این او را به جمع های خود راه نمی دادند.

نورمفیدی با اشاره به اینکه با دقت در مسائل و تحولات منطقه خواهیم دید که مژده ها و امیدهایی در حال وقوع است، بیان کرد: یک روزنامه معروف اسرائیلی با اشاره به تحولات منطقه بیان کرده که خوابی که اسرائیل مبنی بر شکل گیری ائتلاف عربی و بین المللی علیه ایران و منزوی کردن این کشور دیده بود تعبیر نشد و حتی پای چین به منطقه باز شده است. این روزنامه اسرائیلی در ادامه می گوید براساس تحولات فعلی، رژیمی که در آینده باید تغییر کند اسرائیل است نه ایران.

وی در ادامه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت و گفت: امروز نیروهای مسلح ما نه تنها در منطقه که در دنیا حرفی برای گفتن دارند و به جایگاه برجسته ای دست پیدا کردند.

امام جمعه گرگان بر لزوم امر به معروف و نهی از منکر هنرمندانه و مؤثر برای جذب افراد به سمت حجاب تأکید کرد و گفت: افراد کم حجاب خواهران و دختران ما هستند و باید طوری با آنها برخورد شود که به حجاب گرایش بیشتری پیدا کنند. دشمن که به دنبال از بین بردن حجاب و سست کردن ارزش های اسلامی در جامعه است با برنامه به این موضوع وارد شده حال نمی شود ما بدون برنامه ریزی به این مسئله ورود کنیم.

نورمفیدی، بی حجابی را یک دام دشمن برشمرد و یادآور شد: هیچ بانوی باشخصیتی حاضر نخواهد بود در دامی که دشمن برای ملت ایران پهن کرده گرفتار شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول