اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

افتتاح ۳۲۱۵ پروژه و‌ طرح در هفته دولت گلستان

استاندار گلستان گفت: در هفته دولت سال جاری ۳ هزار و ۲۱۵ طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۹ هزار و ۹۲۶ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

افتتاح ۳۲۱۵ پروژه و‌ طرح در هفته دولت گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی محمد زنگانه استاندار گلستان در جمع خبرنگاران قرارگاه خبری شهید همدانی اظهار کرد: از تمام تلاش‌های خبرنگاران استان گلستان به ویژه عزیزانی که در این ایام در قرارگاه حاضر شده و دستاوردهای نظام اسلامی را منعکس کردند تقدیر می‌کنم.

وی با اشاره به چشم‌انداز استان گلستان ادامه داد: تلاش ما بر این است استان گلستان را از شرایط نامناسب خارج کنیم و در آخرین گزارش سرانه تولید ما نصف میانگین کشوری است.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: این زیبنده استان گلستان نیست و چشم انداز ما این است تا افق ۱۴۰۴ سرانه تولید را به میانگین کشوری برسانیم.

زنگانه اضافه کرد: مفهوم این چشم انداز این است که تولید ناخالص ما به ۱۱۲ همت یعنی دو برابر وضعیت فعلی برسانیم و باید ۲۲۴ همت سرمایه‌گذاری کنیم.

وی اضافه کرد: دولت در سفر رئیس جمهور مصوبات خوبی داشت و گام بلندی بگرا برای توسعه استان برداشت که کمک کننده رسیدن به چشم‌انداز توسعه گلستان است.

استاندار گلستان تصریح کرد: مصوبات دولت در گلستان بی سابقه بوده و بیشترین مصوبات دولت سیزدهم در بین‌ استان‌های دیگر بوده است که به طور قطع گلستان را به سمت توسعه بی‌سابقه حرکت خواهد داد.

زنگانه گفت: در هفته دولت سال جاری ۳ هزار و ۲۱۵ طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۹ هزار و ۹۲۶ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: تعداد طرح‌های قابل افتتاح ۲ هزار و ۸۴۰ طرح یا پروژه بهره‌برداری و باقی آن آغاز عملیات اجرایی خواهد بود.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: سیاست دولت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است و این اقدام بسیار ارزشمند است چون سرمایه ارزشمندی که ۲۰ سال در قالب پروژه متوقف شده باید تکمیل شود.

زنگانه بیان کرد: ۳۷۵ طرح و پروژه آغاز عملیات اجرایی آن در هفته دولت انجام خواهد شد.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول